مسئول طرح کرامت ارومیه در گفتگو با«بسیج»عنوان کرد
ولی زاده گفت: پیشگیری از آسیب های اجتماعی نیز یکی از برنامه های ما در این طرح است. لذا برای جلوگیری از معضل اعتیاد کانون فرهنگی را راه اندازی کرده ایم.
کد خبر: ۸۹۵۹۹۰۰
|
۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۴

آیدین ولی زاده مسئول طرح کرامت در منطقه وکیل آباد ارومیه در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج در رابطه با اجرای طرح کرامت در این منطق و میزان موفقیت آن در کاهش آسیب های اجتماعی اظهار داشت: ما در این طرح بیشتر روی مسائل فرهنگی کار می کنیم و سعی کردیم حل مشکلات فرهنگی این منطقه را در اولویت قرار دهیم.

وی افزود: پیشگیری از آسیب های اجتماعی نیز یکی از برنامه های ما در این طرح است. لذا برای جلوگیری از معضل اعتیاد کانون فرهنگی را راه اندازی کرده ایم.

مسئول طرح کرامت وکیل آباد ارومیه تصریح کرد: مشاوران بهزیستی در این منطقه خدمات مشاوره ای رایگان ارائه می کنند و در رابطه با فرزند پروری و  همسر داری کلاس هایی را برگزار می کنیم که در کاهش آسیب های اجتماعی بسیار موثرند.

ولی زاده خاطر نشان کرد: مردم از این طرح بسیار راضی هستند و استقبال خوبی کرده اند.

وی در رابطه با کاهش معضل اعتیاد با اجرای این طرح گفت: در حوزه اعتیاد خیلی باید کار کرد. شناسایی و معرفی آنها به کمپ های ترک اعتیاد و فراهم کردن شغل مناسب برای آنها از برنامه های ما در این طرح است.

مسئول طرح کرامت ر منطقه وکیل آباد ارومیه بیان داشت: اگر این طرح ادامه پیدا کند آثار و برکات بسیار فراوانی برای این منطقه خواهد داشت.

ارسال نظرات