خبرهای داغ:
نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی گفت:حق نهبندان به خوبی ادا نشده است و ما نیازمند تعاملات بیشتر در این منطقه هستیم چرا که از سفر مقام معظم رهبری به نهبندان هیچ بهره ای نبرده و اعتبار طرح توسعه را نیز از دست داده ایم.
کد خبر: ۸۹۵۹۸۴۴
|
۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، نظر افضلی نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اینکه پتانسیل منطقه نهبندان، معدن است اما این صنعت پا نگرفته است.


وی افزود:حق نهبندان به خوبی ادا نشده است و ما نیازمند  تعاملات بیشتر در این منطقه هستیم چرا که از سفر مقام معظم رهبری به نهبندان هیچ بهره ای نبرده و اعتبار طرح توسعه را نیز از دست داده ایم.


افضلی با بیان اینکه در طرح توسعه شدیدا پیگیر هستیم اظهار داشت: به دیوان محاسبات شکایت کرده و توانسته ایم اعتبار نهبندان را به 46 درصد افزایش داده که امیدواریم محقق گردد.


نماینده مردم نهبندان و سربیشه تصریح کرد: در زمینه توسعه نهبندان نیاز ما به چند کارخانه غول پیکر و کارگاه های تولیدی است که متاسفانه فقط کارهای روتین انجام شده و ار پروژه های عظیم و راهبردی خبری نیست.


افضلی با تاکید بر ایجاد و تشکیل اتاق فکر در نهبندان گفت: با در دست گذاشتن همدیگر می توانیم نهبندان را بسازیم چرا که فرهنگ تلاش،سرمایه گذاری و مطالبه گری باید عملی شود.


نماینده مردم نهبندان و سربیشه با بیان اینکه کاسه صبر وی نیز در رابطه با حوزه سلامت لبریز شده است اظهار داشت: مکاتبات دانشکده سلامت انجام و تا مراحل اجرائی طرح پیش رفته و مجدانه در حال پیگیری هستیم  و طرح سوال از وزیر نیز در حال انجام است.


وی با اشاره به حفظ سرمایه انسانی گفت:نیروگاه خورشیدی و انرژی های تجدید پذیر را بایستی تقویت کنیم  و از در ردیف قرار گرفتن منطقه ویژه اقتصادی آزاد و دفاعیه آن در نهبندان خبر داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها