خبرهای داغ:
نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رحمت دولت بر ما حکمفرما شود تا آلام و دردهای مردم کاسته گردد اظهار داشت: وظیفه مسئولین شهرستانی و استانی است که اشتغالزائی و ایجاد درآمد مردم روستا را ارتقا دهند زیرا ندارهای امروز مردم منطقه نهبندان و سربیشه دارائی های دیروز بوده است.
کد خبر: ۸۹۵۹۸۴۱
|
۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، نظر افضلی نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی به همراه بخشدار مرکزی و جمعی از مسئولین با دهگردشی به روستاهای خونیک سفلی و خوانشرف از نزدیک با مشکلات مردم این مناطق آشنا شدند.


در این دیدارها به مسائل و مشکلات مطروحه اهالی از سوی مسئولین مربوطه پاسخ لازم ارائه و از سوی نماینده دستور پیگیری لازم صادر گردید.


  اهم مشکلات و مسائل مطرح شده درخواست جدول کشی بولوار،آسفالت خیابان ها، احداث پل بر روی رودخانه، تقویت آنتن دهی اینترنت،لایروبی قنات، احداث دبیرستان،درخواست احداث سیل بند و بند خاکی،ایجاد و راه اندازی قلعه شاهدژ به عنوان مجتمع ورزشی،تفریحی،خانه ورزش،درخواست وسیله نقلیه عمومی،جایگاه سوخت ،خطوط تلفن شهرک خوانشرف و...است.


افضلی گفت:هدف کاری ما مسئولین،برطرف کردن مشکلات مردم است و مسئولین باید در حد توان تلاش کنند تا موجبات رضایتمندی و ماندگاری مردم در روستا را افزایش دهند.


وی در ادامه افزود: روستا بایستی متولی داشته باشد تا از حاشیه نشینی در شهرها خود داری شود چرا که در 28 کشور خاورمیانه ایران رتبه دوم شهرنشینی را دارد و این جای بس تاسف است.


افضلی  با بیان اینکه رحمت دولت بر ما حکمفرما شود تا آلام و دردهای مردم کاسته گردد اظهار داشت: وظیفه مسئولین شهرستانی و استانی است که اشتغالزائی و ایجاد درآمد مردم روستا را ارتقا دهند زیرا ندارهای امروز مردم منطقه نهبندان و سربیشه دارائی های دیروز بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها