خبرهای داغ:
سرپرست دفتر بسیج دانشجوئی نهبندان گفت: برگزاری یادواره ها و زنده نگه داشتن یاد شهدا به ارتقای معنوی دانشجویان کمک زیادی می کند و این خود یکی از نیازهای اساسی امروز کشور ما ترویج فرهنگ ایثار،شهادت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان است.
کد خبر: ۸۹۵۹۸۱۸
|
۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، میلاد نشاط سرپرست دفتر بسیج دانشجوئی شهید آتشدست  نهبندان اهار اظهار داشت: دانشجویان قبل از انقلاب در شکل گیری انقلاب اسلامی نقش اثرگذاری داشته اند و بعد از پیروزی انقلاب نیز در عرصه های فرهنگی،اجتماعی، اقتصادی، علمی و... نقش بسزائی در شکل گیری اهداف انقلاب ایجاد نموده اند.


وی افزود: بسیج یک فرهنگ دارای شاخصه های ارزشمند است و بی تردید آنان با ترجیح دادن سنگرها در جبهه ها،بر سنگر علم و دانش،مصداق بارز علم و عمل شدند  و در این راه جان خود را تقدیم نظام و انقلاب نموده و امروز به عنوان الگوی جامعه فرهنگی و دانشگاهی کشور شناخته می شوند.


نشاط تصریح کرد: دانشجویان شهیدی که سرآمدان ایمان و ایثار به شمار می آیند که در راه پاسداری از کیان کشور،آرمان های اسلام، درخت انقلاب را با خون خود آبیاری کرده و به برکت خون این شهیدان،ایران اسلامی در امنیت،آرامش مثال زدنی به سر می برد.


سرپرست دفتر بسیج دانشجوئی نهبندان خاطر نشان کرد: بی تردید گام نهادن در راه شهیدان و فرهنگ ایثار در فضای دانشگاهی چراغ راه هدایت جامعه و منبع بیکران تحقق آرمانهای انقلاب اسلامی است که برگزاری یادواره ها و زنده نگه داشتن یاد شهدا به ارتقای معنوی دانشجویان کمک زیادی می کند و این خود یکی از نیازهای اساسی امروز کشور ما ترویج فرهنگ ایثار،شهادت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان است.


وی با اشاره به برنامه های گرامیداشت روز دانشجو در نهبندان اشاره و افزود: برگزاری یادواره شهدای دانشجو در روز یکشنبه 19 آذر از برنامه های محوری خواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها