مسئول تعلیم و تربیت بسیج سپاه شاهرود خبر داد:

برگزاری بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم بسیج استان در شاهرود

مسئول تعلیم و تربیت بسیج سپاه شاهرود از برگزاری بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم بسیج استان سمنان در شهرستان شاهرود خبر داد.
کد خبر: ۸۹۵۹۷۹۳
|
۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۳
حجت الاسلام سیدرضا مرتضوی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به برگزاری بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم بسیج استان سمنان در شهرستان شاهرود اظهار کرد: مرحله استانی بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم بسیج استان سمنان به میزبانی شهرستان شاهرود در ۲۳ و ۲۴ آذرماه برگزار می‌شود.
وی افزود: آیین افتتاحیه این مسابقات همزمان با نمازمغرب و عشاء در پنجشنبه ۲۳ آذرماه در جوار حرم شهدای گمنام شاهرود برگزار می‌شود و در این مراسم وحیدالدین وحیدنیا نفر اول مسابقات قرآن کریم بسیج کشور و عضو شورای اسلامی شهر شاهرود و استاد حمید شاکرنژاد قاری بین المللی به تلاوت می‌پردازد و دعای کمیل نیز برگزار خواهد شد.
مرتضوی خاطر نشان کرد: اختتامیه مسابقات نیز روز جمعه به میزبانی شهر رودیان و در مسجد جامع این شهر با سخنرانی نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران و تجلیل از برترین‌های این مسابقات انجام خواهد شد.
وی با اشاره به برگزاری جلسات هماهنگی با مسئولین شهرستانی در راستای اجرای هر چه بهتر این مسابقات گفت: جلسه‌ای با امام جمعه و معاون استاندار و فرماندار شهرستان و مسئول استانی برگزاری مسابقات انجام شده است و جلسات متعددی نیز با عوامل اجرایی و شرکت کنندگان در راستای برگزاری باشکوه این مسابقات انجام شده است.
مسئول تعلیم و تربیت بسیج سپاه شاهرود تصریح کرد: این مسابقات در بخش خواهران و برادران در رشته‌های مفاهیم، اذان، ترتیل، قرائت، حفظ برگزار می‌شود که در بخش برادران در دو سطح بالای ۱۶ سال و زیر ۱۶ سال برگزار می‌شود.
وی بیان کرد: در این مسابقات داوران بین المللی حمید شاکرنژاد و احمد ابوالقاسمی به داوری خواهند پرداخت و از عموم مردم قرآنی دعوت می‌کنیم در این مراسم افتتاحیه و اختتامیه این مسابقات حضور پیدا نمود و خادمان قرآنی را در راستای نشر فرهنگ متعالی قرآن یاری نمایند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار