خبرهای داغ:
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین گفت: یکی از خیران 20 میلیون تومان به هموطنان زلزله زدگان کرمانشاه کمک کرد.
کد خبر: ۸۹۵۹۷۸۱
|
۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، فرزاد فرهادی معاون کمیته امداد استان قزوین گفت: یکی از حامیان طرح اکرام ایتام 20 میلیون تومان کمک برای هموطنان زلزله زده کرمانشاه اعم از پوشاک و موادغذایی مورد نیاز را اهدا کرد.
وی ادامه داد: همچنین کارکنان شرکت گاز استان قزوین با اهدای 10 میلیون تومان کالاهای مورد نیاز مناطق زلزله زده، در یاری رسانی به هموطنان زلزله زده کرمانشاه مشارکت کردند.
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: کمیته امداد استان قزوین در حال برنامه ریزی و جمع آوری کمک های مردمی برای ساخت مسکن برای مددجویان مناطق زلزله در کرمانشاه است.
وی اعلام کرد: کمیته امداد استان قزوین کار ساخت 200 واحد مسکونی را متعهد شده است که به نظر می رسد با همراهی خیران و نیکوکار بتوانیم در این زمینه گام های مثبتی برداریم.
فرهادی توضیح داد: در حال حاضر احسان لشگری قهرمان کشتسی المیپک در استان قزوین با حضور در این عرصه پرچمدار جمع آوری کمک برای ساخت مسکن مددجویی شده است که امیدواریم با حضور خیران و نیکوکاران در کوتاه ترین زمان برای ساخت مسکن مددجویی در این مناطق اقدام کنیم.
وی تأکید کرد: دفاتر کمیته امداد در سراسر استان آمادگی دریافت کمک‌های غیر نقدی مردم خیر و نیکوکار استان را دارند همچنین شماره حساب 63273000 نزد بانک کشاورزی شعبه نواب و شماره حساب 0109799440005 نزد بانک ملی ایران شعبه قزوین برای کمک‌های نقدی در نظرگرفته شده است.
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین اعلام کرد: مردم خیر و نیکوکار می‌توانند علاوه بر روش‌های فوق از طریق دستگاه‌های خودپرداز، کمک‌های خود را به شماره کارت 6037991899645406 نزد بانک ملی شعبه قزوین واریز کنند.
1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها