خبرهای داغ:
فرمانده بسیج ادارات سپاه انصارالحسین(ع) همدان تأکید کرد
فرمانده بسیج ادارات سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با تأکید بر موضوع اعتماد و تکیه به نیروهای بسیج مردمی گفت: راهکار برون رفت از تنگناها و ضیق‌های اجتماعی، سیاسی، نظامی و امنیتی دفاعی و فرهنگی وارد کردن مردم به طرح و میدان دادن به بسیج برای یقین سرنوشت‌ها است.
کد خبر: ۸۹۵۹۷۳۷
|
۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۴

اعتماد و تکیه به نیروهای بسیج مردمی راهکار برون رفت از تنگناهابه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ احد امیری در جمع کارکنان و بسیجیان اداره کل گمرک استان همدان با تبیین موضوع نقش بسیج و استمرار حیات طیبه انقلاب اسلامی اظهار داشت: این حرکت الهی و منحصر به حضرت امام خمینی(ره) جهان را با یک واقعیت انکار ناپذیر روبرو کردند و آن هم نقش مردم در جلوگیری و کاهش آسیب‌ها و فرمان در تمامیت ارضی کشور را به شکلی فرآیندی به دنیا معرفی کرد.

وی با تأکید بر موضوع اعتماد و تکیه به نیروهای بسیج مردمی افزود: راهکار برون رفت از تنگناها و ضیق‌های اجتماعی، سیاسی، نظامی و امنیتی دفاعی و فرهنگی وارد کردن مردم به طرح و میدان دادن به بسیج برای یقین سرنوشت‌ها است.

فرمانده بسیج ادارات سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان تصریح کرد: عظمت روحی حضرت امام(ره) وی را به شخصی بی بدیل و ماندگار در اذهان آحاد مردم در دنیا مبدل ساخته و چنین منش والا و بزرگی هدیه خداوند به این عصر است.

وی عنوان کرد: کار نیروهای تخصصی آن رهبر الهی و آسمانی جز در اقیانوسی به نام بسیج شناخته نمی‌شد که امروز به برکت همین شناخت فرا ملی قدرت و عظمت انقلاب، ملت و کشور در سایه بسیج ده‌ها میلیونی تفسیر می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات