صبح امروز جلسه ستاد کنگره شهدا با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه البرز، و سایر معاونت ها تشکیل شد.
کد خبر: ۸۹۵۹۷۳۳
|
۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت الاسلام و المسلمین علیرضا کرمی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز ضمن تبریک ایام ربیع الاول بیان داشت: اگر جانفشانی شهدای عزیز نبود ما امروز این آرامش و ثبات را نداشتیم.

جلسه ستاد کنگره شهدا برگزار شد

مسئول  دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز در ادامه با اشاره به کرامت و عزت نفس شهدا گفت: شهیدان ما دارای نفسی پاک بودند و این در خاطرات آنها کاملا مشهود است.

وی با اشاره به اهمیت بالای موضوع شهید و شهادت اذعان داشت: امروز کنگره شهدا وظیفه سنگینی بر عهده دارد و باید از توان تمامی دستگاه های مختلف استان کمک بگیرد و از ظرفیت های آنها در جهت ترویج این امر مهم کوشش کند.

در ادامه سرهنگ پاسدار عبدلی با تاکید بر نقش پیشکسوتان سپاه در این کنگره گفت: پیشکسوتان سپاه نقش مهمی در نشان دادن شهدا به مردم دارند.

وی با تاکید بر کیفی سازی کنگره شهدا بیان داشت:کیفیت برگزاری کنگره شهدا بر کمیت ارجحیت دارد و مسئولین اجرایی باید وقت بیشتری را صرف این مسئله کنند.

در ادامه این جلسه دانشیار مسئول ستاد کنگره شهدا استان البرز با مهم خواندن نقش اقشار مختلف بسیج در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تاکید کرد:  معرفی شهدای اقشار باید اساس کار هر قشر باشد و این امر موجب شناخت مردم نسبت به آن شهید می شود.

وی در ارتباط با قشر دانش آموزی که یکی از اقشار اثرگذار و اثر پذیر جامعه می باشد اذعان داشت: باید از کودکان و نوجوانان شروع کنیم و بهترین وسیله برای تربیت آنها اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی خاطر نشان کرد: برنامه هایی از جمله 15 عنوان کتاب کودک، تئاتر، مسابقات از کتاب ها و وصایای شهدا در مدارس مختلف قرار شده است که توسط بسیج دانش آموزی در آینده اجرایی شود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها