به همت بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان پردیس امیرکبیر صادر شد؛
بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان پردیس امیرکبیر استان البرز نسبت به اعلام کردن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی بیانیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۸۹۵۹۶۹۸
|
۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان پردیس امیرکبیر استان البرز نسبت به اعلام کردن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی بیانیه ای صادر کرده است که به شرح ذیل است :

بیانیه نسبت به اعلام کردن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی

 

بسم الله الرحمن الرحیم

انزجار و نفرتمان از اعلام قدس شريف به عنوان پايتخت رژيم اشغالگر اسرائيل آن هم از سوي اصلي ترين حامي اين جنايت گر بزرگ يعني آمريكا،چيزي نيست كه بتوانيم آن را با نوشتن بيان كنيم. ما حامي فلسطين و قدس شريف و مردمانش هستيم ما حامي آزادي و عدالت هستيم و آزادي فلسطين را روز شماري مي كنيم القدس لنا و اين آرمان فراموش شدني نيست و سكوت و انفعال، بي شرمانه ترين كاري است كه مي تواند در اين برهه از زمان اتفاق بيافتد و واي به حال جهان اگر بخواهد سكوت و بي طرفي پيشه كند.


اعلام اين خبر هشداري است كه به ما متذكر مي شود دل خوش كردن به مذاكره و سازش با دشمن براي حل شدن تمام مشكلات و خلاص و رهايي خيال ساده لوحانه اي بيش نيست و تنها سنگري كه براي پيروزي و تحقق كامل اهداف وجود دارد مقاومت است.  


اين خبر،تلخ و بس ناگوار بود امّا خود گوياي ذلتي عظيم است ؛اين ادعا چيزي نيست جز نشانه ي عجز و ناتواني اين رژيم غاصب و قاتل چرا كه انتقال مركز اسرائيل از تل آويو به قدس شريف حاكي از ترس و احساس ناامني اين رژيم است كه حالا به حدي رسيده كه بخواهند امنيت خود و سرانشان را به تقديس بيت المقدس گره بزنند.


تنها راه حل رهايي و خلاص فلسطين از اين طاعون كه به جان مردمش افتاده و جان و مال خاكشان را ذره ذره مي بلعد مقاومت است و اتحاد كشورهاي اسلامي براي عزمي راسخ و حركتي جهادي؛كه اين مهم فقط با عمل است كه به وقوع مي پيوندد نه حرف و شعار.
 خرمشهرها در پيش است و سپيده ي پيروزي نزديك است ان شاءا...
 

بسيج دانشگاه فرهنگيان اميركبير
ارسال نظرات
پر بیننده ها