سارائی این ادعای سخیفانه ترامپ را بخاطر شکست پی در پی استکبار جهانی در محور مقاومت و عجز و ناتوانی شان دانست و گفت: همانطور که مدافعین حریم حضرت زینب(س) با اراده ی پولادین توانستند سوریه را از لوس وجود داعش پاک کنند و ثبات و امنیت در منطقه ایجاد نمایند بار دیگر و با فرمان رهبری فلسطین را از وجود اسرائیل و استکبار پاک خواهیم کرد.
کد خبر: ۸۹۵۹۶۰۷
|
۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، امید سارائی، دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های استان ایلام در گفتگو با خبرنگار این پایگاه خبری ضمن محکوم کردن ادعای اخیر رئیس جمهور آمریکا پیرامون قدس شریف گفت: رهبری می فرماید: اینکه صهیونیست‌ها ادعا می کنند میخواهند قدس را پایتخت فلسطین اشغالی اعلام کنند،از عجز و ناتوانی آنهاست.
 
سارائی افزود: باردیگر شاهد تصمیمات بی خردانه و برخواسته از جهل ترامپ بودیم.تصمیمی که برخواسته از عجز و ناتوانی و عصبانیت آنها بخاطر پیروزی های پی در پی جبهه مقاومت و همچنین شکست اخیر غده سرطانی داعش که دست پرورده خودشان بوده است .
 
عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور ابراز داشت: وحدت وهمدلی امت اسلامی راه رسیدن به عزت است و ایستادگی در برابر دشمنان اسلام تنها راه علاج دردهای دنیای اسلام است.
 
این فعال دانشجویی با تاکید بر اینکه دشمن صهیونیست هیچ گاه به قوانین بین المللی پایبند نیست، تصریح کرد: مسئله ی فلسطین امروز در راس مسائل سیاسی امت اسلامی است و ثبات،امنیت و آرامش دغدغه اصلی مسلمانان باید باشد.
 
وی به فرمایشان سید حسن نصرالله اشاره کرد و گفت: امتی که در برابر مقدساتش سکوت کند و کوتاه بیاید در برابر همه چیز سکوت خواهد کرد.اگر ما امروز در برابر این توطئه آمریکا سکوت کنیم این جرثومه فساد و صهیونیسم پلید به دیگر اماکن مقدسه ما دست درازی خواهند کرد، پس می طلبید ایادی استکبار را سرجایشان بنشانیم.
 
 
سارائی خاطر نشان کرد: جوانان انقلابی این تصمیم ترامپ را محکوم کرده، و طبق فرمایشات و فرامین مقام معظم رهبری(مدظله العالی) با وحدت و یکپارچگی جبهه انقلاب و همه  مسلمانان جهان و کمک خداوند متعال به زودی زود ان شاء الله  شاهد نابودی فرعونیان زمان خواهیم بود.
 
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد ایلام یادآور شد: به حول قوه الهی و با وعده رهبر معظم انقلاب تا کمتراز ۲۰ سال آینده اسرائیلی  وجود نخواهد داشت که بخواهند پایتختی را برای اون تعیین کنند و همانطور که مدافعین حریم حضرت زینب(س) با اراده ی پولادین توانستند  سوریه را از لوس وجود داعش پاک کنند و ثبات و امنیت در منطقه ایجاد نمایند بار دیگر و با فرمان رهبری فلسطین را از وجود اسرائیل و استکبار پاک خواهیم کرد.
 

 

ارسال نظرات