مسئول طرح کرامت ارومیه در گفتگو با«بسیج»عنوان کرد
بخشی گفت: طرح کرامت در محله شهید رجایی ارومیه نه تنها شامل مبارزه با اعتیاد و فروشندگان مواد مخدر بلکه مبارزه با فقر فرهنگی و ایجاد اشتغال و برچیدن فقر اقتصادی از خانواده های کم بضاعت را نیز شامل می شود.
کد خبر: ۸۹۵۹۵۷۴
|
۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۵

روح الله بخشی مسئول طرح کرامت در محله شهید رجایی شهرستان ارومیه از استان آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج در رابطه با اجرای طرح کرامت در این منطقه و میزان موفقیت آن در کاهش آسیب های اجتماعی اظهار داشت:  طرح کرامت در محله شهید رجایی ارومیه نه تنها شامل مبارزه با اعتیاد و فروشندگان مواد مخدر و ریشه کن کردن آنها بلکه مبارزه با فقر فرهنگی و ایجاد اشتغال و برچیدن فقر اقتصادی از خانواده های کم بضاعت را نیز شامل می شود.

وی افزود: ما در کنار این مسائل شروع به آمار گیری از خانواده های بی بضاعت و خانواده هایی که دچار اعتیاد هستند کرده ایم. کلاس های فرهنگی و آموزشی فنی و حرفه ای برای آنها برگزار می کنیم تا وارد بازار کار شوند.

بخشی تصریح کرد: همچنین تعدادی از پزشکان مجرب را به محلاتی که کم بضاعت هستند اعزام می کنیم تا مردم را به صورت رایگان ویزیت کنند.

این مقام مسئول گفت: از طرف سازمان بهزیستی نیز مشاورانی به این مناطق فرستاده می شود. به زوج هایی که قصد طلاق دارند مشاوره رایگان ارائه می شود تا با دلگرمی و همبستگی در کنار یکدیگر زندگی کنند و از طلاق گرفتن منصرف شوند.

مسئول طرح کرامت در محله شهید رجایی ارومیه گفت: این طرح در کاهش آسیب های اجتماعی موفقیت های زیادی کسب کرده و اگر ادامه داشه باشد به موفقیت صد درصدی هم خواهد رسید.

 

ارسال نظرات