خبرهای داغ:
استاندار قزوین:

تخصیص اعتبارات با رویکرد توسعه منطقه ای انجام می شود

استاندار قزوین در دیدار با نماینده، فرماندار و شوراهای شهرستان تاکستان گفت:به توسعه منطقه ای اعتقاد دارم و تخصیص اعتبارات با این رویکرد انجام می شود و به تبعیض قائل نیستم
کد خبر: ۸۹۵۹۵۶۹
|
۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین در دیدار صمیمی نماینده مردم شهرستان تاکستان در مجلس شورای اسلامی , فرماندار, و شهرداران و اعضای شورای اسلامی شهرهای شهرستان تاکستان بیان کرد : پیگیر مشکلات شهرستان تاکستان هستم و به توسعه شهرستان و توسعه منطقه ای اعتقاد دارم و و در تخصیص اعتبارات تبعیض قائل نخواهیم شد .
استاندار با اشاره به مشکلات و موانع شهرداری های شهرهای کوچک در سطح کشور گفت : یکی از مشکلات اساسی شهرداری ها کمبود درامد است که بخش عمده آن مربوط به صنعت ساخت و ساز است که رکود دارد .
زاهدی با تشریح مسائل و مشکلات شهرداری ها اظهار کرد : در بحث عمران شهری باید تلاش بیشتری کنیم و توجه ویژه ای در بحث عمران شهری داریم .
استاندار قزوین با اشاره به قانون ارزش افزوده شهرداری ها گفت : بحث ارزش افزوده باعث شده شهرداری های کوچک ضرر کنند و امیدواریم این قانون هر چه سریعتر اصلاح شود
این مسئول تاکید کرد : اگربه توسعه منطقه ای توجه نشود با چالش مواجه خواهیم بود لذا به شهر های کوچک و کمتر توسعه یافته توجه بیشتری خواهیم داشت .
در ابتدای این دیدار نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی و روسای شوراهای اسلامی شهر های شهرستان تاکستان به بیان مشکلا ت پرداختند .
1004/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها