خبرهای داغ:
در قزوین:

قهرمان المپیک پرچمدار ساخت مسکن مددجویی شد

احسان لشگری قهرمان المپیک پرچمدار ساخت مسکن کمیته امداد استان قزوین برای مددجویان زلزله زده کرمانشاه شد.
کد خبر: ۸۹۵۹۵۴۰
|
۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین؛ مجید مؤمنی، مدیرکل کمیته امداد استان قزوین با اشاره به مشارکت تحسین برانگیز مردم در کمک به زلزله زدگان کرمانشاه بیان کرد: کمیته امداد استان قزوین از نخستین ساعات کار جمع آوری کمک را آغاز کرد.
وی ادامه داد: در حال حاضر موضوع ساخت مسکن مهم است که کمیته امداد استان قزوین برای ساخت 200 مسکن برای مددجویان زلزله زده کرمانشاه متعهد شده است که در تلاش هستیم با مشارکت خیران و منابع داخلی کمیته امداد این تعهد را عملی کنیم.
مدیرکل کمیته امداد استان قزوین اعلام کرد: تاکنون 4 میلیارد و 417 میلیون تومان کمک نقدی و غیرنقدی مردمی برای زلزله زدگان جمع آوری شده است که تاکنون در قالب بیش از 75 دستگاه خودرو کمک‌های مردمی برای زلزله زدگان ارسال شده است.
در ادامه قهرمان کشتی المپک گفت: برای همکاری با کمیته امداد در ساخت مسکن مددجویی آمادگی دارم از این رو با افتخار با کمیته امداد همکاری و کمک‌ها را برای ساخت مسکن که مهمترین نیاز مددجویان است آماده می‌کنیم.
احسان لشگری یادآورشد: باید خیران به صحنه بیایند و در یک کار گروهی بریا ساخت مسکن همگام شوند و من برای همکاری با کمیته امداد در این زمینه از تمام تلاش و توان خود استفاده خواهم کرد تا به زلزله زدگان کمک کنیم.
شایسته ذکر است که احسان لشگری کشتی کار ایرانی چهار مدال طلا در مسابقات آسیایی 2009، 2010، 2012 و 2016 و همچنین مدال برنز در وزن 84 کیلوگرم المپک لندن 2012 و مدال برنز قهرمانی کشتی جهان 2013 را کسب کرده است.
1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها