کارشناس مسائل سیاسی در گفت‌وگو با"بسیج":

پیروزی جبهه مقاومت بر داعش پیروزی بر آمریکا، ارتجاع منطقه و رژیم صهیونیستی است

کارشناس مسائل سیاسی گفت : حال پیروزی بر داعش وشکست داعش پیروزی بر آمریکا اروپا ارتجاع منطقه و رژیم صهیونیستی است. پیروزی که جمهوری اسلامی ایران سربلند آن است.
کد خبر: ۸۹۵۹۵۲۳
|
۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، به همت حوزه 216 حضرت زکیه (س)نشست سیاسی بصیرتی با محوریت سرنگونی داعش با حضور جناب اقای پالیز پیشه هادی سیاسی و بسیجیان برگزارشد.پالیز پیشه با تبریک هفته وحدت و پایان سیطره داعش بر مناطق اسلامی اظهار داشت :این گروه که از سال 2014ادعای خلافت جهانی کرده است و خودرا حکومت اسلامی می نامد، در 30 ابان 1396 سردار قاسم سلیمانی طی نامه ای به رهبر معظم ،"پایان سیطره داعش"رااعلام می کند.

پیروزی جبهه مقاومت بر داعش پیروزی بر آمریکا، ارتجاع منطقه و رژیم صهیونیستی است

 

وی افزود :گروه داعش به رهبری ابوبکرالبغدادی از مجاهدین سلفی جداشده از شبکه القاعده تاسیس شده و با دولت های عراق و سوریه و دیگر گروهای شورشی مخالف دولت سوریه وارد جنگ شده است.

این کارشناس گفت:داعش یکی از رادیکال ها ترین گروه های اسلام گرا درخاورمیانه است.ان ها نه تنها برعراق و سوریه ،بخش هایی از لیبی و نیجریه را نیز در کنترل خود دارند و گروه های هم پیمان ان ها در نقاط دیگر دنیا مثل اسیای جنوب شرقی و افغانستان نیز فعال هستند.


وی تصریح کرد :حکومت اسلامی عراق و شام پنج منبع مالی عمده داشت که مهمترین ان ها حمایت های مالی و تجهیزات جنگی از کشورهای خارجی بوده است.

پالیز پیشه با بیان اینکه براوردهای متفاتی از تعداد جنگجویان این حکومت شده است.گفت:این افرادتبعه 86 کشور جهان بودند.وی به بنیان نهادن چهار مؤسسه رسانه جمعی و تبلیغاتی(الفرقان، الاعتصام، مرکز الحیات، البیان)توسط این حکومت اشاره کرد و تاکید کرد :کشور عزیزمان از هماوردان داعش است که در عملیات های مختلف عراق و سوریه با داعش روبه رو شده است.

پالیز پیشه در پایان خاطر نشان کرد: بسیج مردمی امام خمینی(ره)به صورت جهانی و مردمی کشورهای اسلامی نظیر (لبنان، بحرین، سوریه، عراق، وغیره)به قوه الهی ایجاد شده است.اگر مدافعین حرم در ان نقطه ای که مرکز اصلی این فتنه ها بود ایستادگی نمی کرد، تا حالا گرفتاری های زیادی از این ناحیه در داخل کشور داشتیم ان شاء الله کلک تمام گروه های ترورستی کنده خواهد شد.

 

خبرنگار بسیجی : فوج

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار