مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز:
مدیرکل بنیاد البرز عزت و آبروی ایران اسلامی را مرهون رشادت‌های شهدا و جانبازان دانست و گفت: دانشجویان شاهد و ایثارگر ادامه‌دهنده‌ مسیر پدران خود هستند.
کد خبر: ۸۹۵۹۵۰۳
|
۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، آیین تجلیل از دانشجویان شاهد و ایثارگر استان البرز  هم‌زمان با ایام هفته وحدت با حضور ابراهیم طاهرنژاد مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز، عالیانی معاون فرهنگی، مسئولین استانی و دانشجویان شاهد و ایثارگر از ساعت 14:30 در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج برگزار و در طی آن از دانشجویان ممتاز با اهدای هدایایی تجلیل شد.

عزت ایران اسلامی مرهون رشادت‌های شهدا و جانبازان است


طاهرنژاد در حاشیه‌ این مراسم عزت و آبروی ایران اسلامی را مرهون رشادت‌های شهدا و جانبازان دانست و گفت: دانشجویان شاهد و ایثارگر ادامه‌دهنده‌ مسیر پدران خود هستند و باید در تمام عرصه‌ها از خون شهدا پاسداری کنند.


وی در ادامه با بیان اینکه در جهان امروز پيشرفت و توسعه كشورها بر مبناي علم و دانش استوار است، بیان کرد: حفظ و پاسداری از خون شهدا نیازمند تلاش برای پیشرفت در تمامی عرصه‌ها علی‌الخصوص عرصه علم و فناوری است تا بتوانیم باعزت در مسیر پیشرفت قدم برداشته و دشمنان را مأیوس کنیم.


طارنژاد افزود: لازم است علم و فناوري به‌ عنوان يك مسئله حياتي و نيروي محركه پيشرفت و توسعه پايدار و رسيدن به رفاه و استقلال واقعي جامعه در اولويت قرار گيرد.


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در پایان دانشجویان شاهد و ایثارگر را افتخار جامعه دانست و خاطرنشان ساخت: امروز هرچه در تمام توان داریم باید در مسیر خدمت به دانشجویان برداریم تا تمامی دانشجویان در مسیر پیشرفت حرکت کنند.

ارسال نظرات