خبرهای داغ:
اسماعیل سعیدی فر
ت‌فرمانده ناحیه مقاومت بسیج برخوار گفت: اقدام جهادگران در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی سرنوشت‌ساز است و باید این حرکت را در کشور نهادینه کنیم.
کد خبر: ۸۹۵۹۴۳۴
|
۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از برخوار، محمد شفیعی در همایش تجلیل از جهادگران بسیجی شهرستان برخوار، اظهار کرد: اردوهای جهادی جهت محرومیت‌زدایی مناطق محروم است و تعدادی از جوانان کشور از مناطقی مختلف در نقاطی که نیاز به بازسازی دارد در اردوهای جهادی حضور پیداکرده‌اند.

وی افزود: اردوهای جهادی به‌واقع فی سبیل الله برگزار شده و نه‌تنها در جهان تأثیرپذیر بوده بلکه در روحیه خود افراد حاضرشده در این اردوها نیز تأثیر بسیاری داشته است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج برخوار خاطرنشان کرد: اقدام جهادگران در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی سرنوشت‌ساز است و باید این حرکت را در کشور نهادینه کنیم.

وی با بیان این‌که کارمان باید در جهت رونق اقتصادی و خودکفا کردن محرومان باشد، اظهار داشت: این موضوع باید در رأس اهداف بسیجیان جهادگر باشد.

شفیعی ضمن اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر مشارکت جوانان در خدمات‌رسانی به مناطق محروم که نیاز نظام است، گفت: نگاه بسیج نگاهی انتفاعی نیست بلکه حضور بسیجیان حضوری جهاد گونه است.

وی بیان کرد: با توجه به جوانان تحصیل‌کرده در روستا و ظرفیت‌های موجود ما می‌توانیم شبکه تولید راه‌اندازی کنیم و با ایجاد کارگاه و مدیریت بهتر، روستاها و مناطق محروم را به جایگاه واقعی خود بازگردانیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج برخوار تصریح کرد: تردیدی نداریم جوانانی که آستین بالا زده‌اند و دستشان به بیل و کلنگ برای ساخت‌وساز آبادانی و رفع محرومیت از مردم بی‌بضاعت آشنا شده است دیگر دچار چالش‌های فرهنگی نخواهند شد، این کاری است که دفاع مقدس برای جوانان نسل گذشته انجام داد.
ارسال نظرات