هجدهمین نمایشگاه دستاورد‌های علمی و پژوهشی استان خراسان رضوی با حضور استاندار خراسان رضوی، دکتر کافی رئیس دانشگاه فردوسی مشهد، اساتید دانشگاه‌های استان و سایر مسئولین استانی امروز ۱۷ آذرماه در محل برگزاری نمایشگاه‌های بین المللی مشهد مقدس افتتاح گردید.
کد خبر: ۸۹۵۹۴۲۰
|
۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، نمایشگاه پژوهش و فناوری استان خراسان رضوی با برپایی حدود ۴۰۰ غرفه در حوزه‌های مختلف پژوهش و فناوری، ایجاد کارگاه‌های مشاوره تخصصی، رونمایی از طرح‌ها و دستاورد‌های واحد‌های پژوهشی و رونمایی از ۱۵ طرح نوآورانه علمی و پژوهشی در فضایی بالغ بر ۸۰۰۰ مترمربع با مشارکت شرکت‌های دانش‌بنیان و همچنین کلیه دانشگاه‌های عضو شبکه دانشگاهی استان خراسان رضوی و آستان مقدس رضوی و حوزه علمیه مشهد مقدس از امروز ۱۷ آذرماه به مدت ۴ روز در محل نمایشگاه‌های بین اللملی استان خراسان رضوی برپا شد.

در این نمایشگاه که مسئولیت اجرای آن بر عهده دانشگاه فردوسی مشهد، دانشگاه علوم پزشکی مشهد و جهاد دانشگاهی مشهد می‌باشد، پژوهشگران و صنعتگران با مشارکت شرکت‌های دانش بنیان و مراکز رشد دانشگاهی با برپایی غرفه‌های مختلف به نمایش آخرین دستاورد‌های علمی و پژوهشی خود پرداختند.

ستاد برگزاری نمایشگاه دستاورد‌های علمی و پژوهشی استان خراسان رضوی هدف از برپایی این نمایشگاه را افزایش مشارکت‌های مردمی و پژوهشی عنوان کرد و اضافه کرد که در این نمایشگاه سعی شده است تا با نام گذاری هر یک از روز‌های برگزاری نمایشگاه به یک شعار، نمایشگاه پژوهش و فناوری بتواند در راستای ایجاد محیط‌های کارآفرین و حمایت‌های مردمی از اقتصاد‌های دانش‌بنیان مؤثر واقع شود.

لازم به ذکر است پس از برگزاری مراسم افتتاحیه، استاندار خراسان رضوی به همراه دکتر محمد کافی رئیس دانشگاه فردوسی مشهد از غرفه‌های دانشگاه در این نمایشگاه بازدید نمودند و ضمن گفتگو با مسئولان این غرفه‌ها با محصولات ارائه شده نیز آشنا شدند.

نمایشگاه دستاورد‌های علمی و پژوهشی استان خراسان رضوی جهت بازدید علاقه‌مندان به مدت ۴ روز در محل برگزاری نمایشگاه‌های بین المللی مشهد مقدس دایر است و روز دوشنبه ۲۰ آذر ماه با برگزاری آیین اختتامیه به کار خود پایان می‌دهد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها