مردم انقلابی و شهید پرور کرمان امروز بعد از نماز عبادی سیاسی جمعه همزمان با سراسر کشور راهپیمایی ضدآمریکایی- صهیونیستی برگزار کردند.
کد خبر: ۸۹۵۹۴۰۰
|
۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان،   اقدام اخیر دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا پیرامون انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی به قدس شریف اعتراض مردم ایران و جهان اسلام را به همراه داشت.

از این رو مردم شهیدپرور کرمان امروز به همراه جمعی از مسئولان استان پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه با شرکت در راهپیمایی ضدآمریکایی- صهیونیستی توطئه رذیلانه شیطان بزرگ آمریکا علیه جهان اسلام را محکوم کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی نماینده جدید ولی‌فقیه در استان کرمان، علیرضا رزم‌حسینی استاندار کرمان، سردار غلامعلی ابوحمزه فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، موحد رئیس کل دادگستری استان کرمان و جمعی از مسئولان استانی و فرماندهان نظامی و انتظامی استان کرمان نیز در این راهپیمایی در جمع مردم حضور داشته و خشم و انزجار خود را از این اقدام آمریکا اعلام کردند.

راهپیمایان کرمانی از محل مصلی بزرگ امام علی‌(ره) تا میدان بسیج را طی کرده و شعار مرگ برآمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر صهیونیست و مرگ بر استکبار سر دادند و اقدامات اخیر ترامپ را محکوم کردند.

به گزارش تسنیم اقدام سخیفانه آمریکا در انتخاب قدس شریف به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی با واکنش جهان اسلام همراه بوده است و در پایان این راهپیمایی، قطعنام‌ای علیه این اقدام رئیس جمهور آمریکا قرائت شد و مردم با شعار "مرگ بر آمریکا" این حرکت را محکوم کردند.

ارسال نظرات