تیم نبوغ سرمایش اراک عصر جمعه در جریان هفته اول دور برگشت رقابت های لیگ دسته اول بسکتبال کشور مقابل آرارات تهران تن به شکست داد.
کد خبر: ۸۹۵۹۳۹۷
|
۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی  هفته اول دور برگشت از هفته ششم مسابقات لیگ دسته یک بسکتبال امید کشور با سه دیدار از گروه جنوب همزمان در شهرهای مختلف پیگیری شد که تیم بسکتبال نبوغ سرمایش اراک عصر جمعه میزبان تیم بسکتبال آرارات تهران بود.

تیم بسکتبال امید نبوغ سرمایش اراک تا پایان هفته پنجم در ردیف سوم رده بندی جدول گروه جنوب قرار داشت و در اولین دیدار هم مقابل تیم آرارات تهران که در تهران برگزار شد پیروز میدان بود.

تیم نبوغ سرمایش در شرایطی مقابل آرارات تهران قرار گرفت که یک بار برتری خودرا به رخ حریف کشیده بود اما در خانه نتواست از پیروزی به دست آمده مقابل تیم آرارات تهران دفاع کند و شکست را در خانه پذیرفت.

تیم نبوغ سرمایش در این دیدار به رغم مسابقات گذشته بدون انگیزه وارد میدان شد و آن بازی را که انتظار می رفت مقابل آرارات ارائه نداد، تیم میهمان با درایت کامل از ضعف تیم بدون آرایش و هماهنگی نبوغ سرمایش اراک بهره گرفت و پیروز میدان شد.

عدم هماهنگی و مشارکت در حوزه پاس کاری، فقدان دقت عمل و تسلط در زمین بازی، خستگی جسمی و عدم هوشیاری در موقع انجام ریباندها و... از مواردی بود که باخت امروز نبوغ سرمایش اراک را رقم زد و این در حال است که تیم آرارات تهران نسبت به تیم اراک هیچ برتری نداشت، در حقیقت اگر فاکتورهای ذکر شده رعایت می شد نبوغ سرمایش پیروز میدان بود.

در چهار کوارتر تیم نبوغ سرمایش اراک بازی را با نتایج ۲۳ بر ۱۶، ۳۸ بر۳۴، ۵۳ بر۵۰ و در نهایت ۷۵ بر ۶۷ به میهمان خود واگذار کرد.

گفتنی است رامین فتحی، حامد عمویان و پویا کفش دوز داوری مسابقه را برعهده داشتند و منوچهر قانع نیز به عنوان نماینده فدراسیون بسکتبال بر این رقابت نظارت داشت

ارسال نظرات