بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی الشتر:
اینکه ادعا می کنند می خواهند قدس را پایتخت فلسطین اشغالی اعلام کنند از عجز و ناتوانی آنهاست،در مسئلۀ فلسطین دست آن ها بسته است و نمی توانند اهدافشان را پیش ببرند،تردیدی نیست که فلسطین آزاد خواهد شد.
کد خبر: ۸۹۵۹۳۴۴
|
۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان ؛ شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی الشتر بیانیه ای صادر کردند که به شرح ذیل می باشد :

بسم الله الرحمن الرحیم
اینکه ادعا می کنند می خواهند قدس را پایتخت فلسطین اشغالی اعلام کنند از عجز و ناتوانی آنهاست،در مسئلۀ فلسطین دست آن ها بسته است و نمی توانند اهدافشان را پیش ببرند،تردیدی نیست که فلسطین آزاد خواهد شد.

مقام معظم رهبری فرمودند:جبهۀ مقاومت اسلامی پس از شکست داعش و پشت سر گذاشتن خونین ترین و بی سابقه ترین توطئه‌های مشترک آمریکا و صهیونیسم ها علیه خود که با هدف به حاشیه امن کشاندن رژیم غاصب صهیونیستی راه اندازی شده بود بار دیگر فلسطین را در صدر مسایل جهان اسلام قرارداده است.

استکبار جهانی پس از این شکست بزرگ توطئه هایی دیگر از جمله برگزاری رفراندوم نافرجام در اقلیم کردستان، تلاش مذبوحانه برای بی ثبات سازی لبنان و کودتای نافرجام در یمن با علی عبدالله الصالح را رقم زد که برتری راهبردی محور مقاومت آنان را وادار به اقداماتی توام باشتاب و از روی استیصال نموده که تا به اینجای کار جز شکست رهاوردی دیگری عایدشان نشده است.

این اقدام نابخردانه ی رئیس جمهور آمریکا نیز، مبنی بر به رسمیت شناختن قدس شریف به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی قطعا با شکست از محور مقاومت اسلامی پایان خواهد یافت،

ترامپ با اعلام پایتختی قدس شریف برای اسرائیل غاصب، روند نابودی این رژیم پلید را سرعت بخشید ، جا دارد که ما نیز این سخن از امام صادق علیه السلام را بگوییم که فرمودند:(خدا را شکر که دشمنان ما را از احمق ها افرید).

شورای تبیین مواضع خواهران بسیج دانشجویی الشتر ضمن محکوم کردن این اقدام و شرکت نمودن در راهپیمایی امروز بر حمایت از قدس، به مسلمانان جهان می گوید که وحدت خود را مستحکم تر کنید که اگر وحدت داشته باشیم به قول رهبر کبیر انقلابمان امام خمینی (ره): هرکدام بایک سطل آب اسرائیل را غرق میکنیم و به فرموده مقام معظم رهبری امام خامنه ای ( مدظله العالی) اسرائیل کمتر از ۲۵سال دیگر وجود نخواهد داشت... ان شاءالله
ارسال نظرات