امام جمعه موقت شهر یاسوج در خطبه هایایستادگی دنیای اسلام مقابل توطئه آمریکا در قدس نماز عبادی ـ سیاسی جمعه این شهر با بیان اینکه راه اندازی سفارت آمریکا در قدس توطئه ای از پیش طراحی شده توسط آمریکا و رژیم اشغالگر صهیونیستی است گفت: رهبر معظم انقلاب از اولین سیاست مداران جهان بود که در این خصوص موضع گیری کرد و فرمودند "به یاری خدا فلسطین در این توطعه سربلند خواهد بود".
کد خبر: ۸۹۵۹۳۳۷
|
۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۶
حجت الاسلام حسینی صدر با اشاره به اینکه پیش از این در سال ۱۹۸۰ رژیم غاصب اسرائیل قصد داشت قدس را پایتخت خود انتخاب کند، اما با عکس العمل سازمان‌های بین الملل همراه بود افزود: در این راستا رژیم صهیونیستی در حال توسعه‌ی شهرک سازی است تا بتواند اهداف خود را محقق کند.
وی گفت: آمریکا قصد داشت با توطئه جدید بتواند علی عبدالله صالح و فرزندش را بر یمن مسلط کرده و خود به طور آبرومندانه از جنگ یمن خارج شود، اما با کشته شدن علی عبدالله صالح نقشه آن‌ها باطل شد.
وی گفت: شهید دستغیب سوابق درخشانی در مبارزات با رژیم شاه داشت و در روشنگری مردم در استان فارس زبان زد عام و خاص بود که امام خمینی (ره) وی را معلم اخلاق و مذهب نفوس نام گذاری کرد.
امام جمعه موقت یاسوج به سالروز معرفی رژیم بعث عراق به عنوان آغازگر جنگ اشاره کرد و گفت: با فرهنگ دیپلماسی قوی ایران اسلامی توانست مجرم بودن رژیم بعث عراق را به عنوان آغاز گر جنگ اعلام کند.
حسینی صدر به سالروز تشکیل شورای انقلاب فرهنگی در سال ۱۳۵۹ اشاره کرد و افزود: تصمیمات سازنده‌ای برای توسعه انقلاب اسلامی به ویژه در حوزه اسلامی کردن دانشگاه‌ها و فرهنگ زدایی طاغوت توسط این شورا انجام گرفته است.
نماز گزاران بعد از نماز باسر دادن شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر صهیونیزم از مسیر مصلی نماز جمعه تا میدان مرکزی یاسوج را راهپیمایی کردند.
ارسال نظرات