گزارش بسیج از مناطق زلزله زده غرب کشور/4
مسئول گروه طلاب روایت گران نور گفت: تا به امروز حدود 600 طلبه از مناطق مختلف کشور که عموم آن ها از قم و مشهد بودند، به شهرهای زلزله زده عزیمت کردند و در حال خدمت رسانی در خصوص مسائل روانی و فرهنگی هستند.
کد خبر: ۸۹۵۹۳۲۸
|
۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۴

حجت الاسلام والمسلمین محمد مسلم وافی مسئول گروه طلاب روایت گران نور در گفتگو با خبرنگار اعزامی خبرگزاری بسیج به مناطق زلزله زده کرمانشاه در خصوص مجموعه اقدامات صورت گرفته در مناطق زلزله زده شهرستان سرپل ذهاب اظهار داشت: این گروه در شهرستان سرپل ذهاب واقع در مقر فرهنگی شهید جعفری اقدامات لازم را در جهت حفظ آرامش مردم انجام می دهند. این تیم ها که همگی طلبه های اعزامی از شهرستان ها مختلف اند، تقسیم بندی شدند و در مناطق پخش هستند به صورتی که هر کدام از این تیم ها با چادرهایی در هر روستا مستقر است.


وی افزود: تا به امروز حدود 600 طلبه از مناطق مختلف کشور که عموم آن ها از قم و مشهد بودند، به شهرهای زلزله زده عزیمت کردند و در حال خدمت رسانی در خصوص مسائل روانی و فرهنگی هستند.


مسئول گروه طلاب روایت گران نور عنوان کرد: در میان این طلاب، آرایش گر، برق کار، جوش کار و مواردی از دسته پیدا می شد که آن ها به تیم های اجرایی دیگر سازمان بسیج مستضفین ملحق شده اند.


وافی تاکید کرد: همه این ها به دست بچه های سازمان بسیج مستضعفین و هماهنگی هایی که قرارگاه فرهنگی شهید جعفری صورت گرفته انجام شده است و در ماه آینده فعالیت های جدی تری را دنبال خواهیم کرد.

ارسال نظرات