امام جمعه برازجان در خطبه های نماز جمعه این هفته برازجان گفت: اقدام اخیر رئیس جمهور آمریکا در واقع اعلام جنگ با مسلمانان است و با این کار زمینه نابودی رژيم صهیونیستی را فراهم می کند.
کد خبر: ۸۹۵۹۳۱۷
|
۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتستان، حجت الاسلام حسن مصلح اظهار کرد: اقدام اخیر ترامپ رئیس جمهور احمق آمریکا در به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی در راستای سیاست های یهودی سازی قدس شریف است که امیدواریم این توطئه و نقشه آن ها به ضرر خودشان و به نفع مسلمین تمام شود.

وی تصریح کرد: این حرکت خصمانه دشمن دارای پیام های متعددی است که یکی از این پیام ها، شکست طرح صلح خاورمیانه است که سال ها از آن دم می زدند که امروز دیگر با سیاستی که در پیش گرفته اند آن صلح دروغین محقق نخواهد شد.

خطیب جمعه برازجان تاکید کرد: امروز مسلمانان به این باور رسیده اند که تنها راه نجات فلسطین، مقاومت و پایداری است و این اقدام اخیر نیز چیزی جز خشم روزافزون و انتفاضه جدید مردم فلسطین را در پی ندارد.

مصلح خاطرنشان کرد: بحث انتقال سفارت آمریکا به قدس، امتحانی برای شناخت دوستان و دشمنان ملت فلسطین است که بعضی از این کشورها مثل آل سعود و کشورهای هم سو با آن ها، هم دست با رژیم صهیونیستی هستند و بر خلاف این کشورها جمهوری اسلامی ایران همیشه حامی مظلومین بوده و هرگز از این موضع خود عقب نشینی نمی کند.

انتهای خبر/

ارسال نظرات