خبرهای داغ:
یکی از مراجع تقلید در پیامی ضمن محکوم کردن اقدام ایالات متحده آمریکا در خصوص پایتختی قدس شریف گفت: رژیم غاصب صهیونیستی بدانند عمرش رو به پایان است و ادعای پایتختی قدس شریف نابودیش را تسریع خواهد کرد.
کد خبر: ۸۹۵۹۲۹۹
|
۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، در پیام آیت الله حسین نوری همدانی آمده است: جهان اسلام یکبار دیگر درمقابل آزمایش عظیمی واقع گردید، طرح استکباری و صهیونیستی به رسمیت شناختن قدس شریف به عنوان پایتخت رژیم اشغالگر، توطئه‌ای جدید است که باید با هوشیاری و وحدت مسلمان و آزادگان جهان خنثی گردد.

در ادامه این پیام اضافه شده است: آمریکا جنایتکار و نوکران او بدانند که قدس قلب تپنده جهان اسلام و هیچگاه اجازه نخواهیم داد که یک رژیم نامشروع و کودک کش پای درآن سرزمین مقدس گذارد.

در این پیام افزوده شده است: اینجانب ضمن محکوم کردن این اقدام ایالات متحده آمریکا از سران کشورهای اسلامی و سازمان‌های بین المللی می‌خواهم هرچه زودتر به وظیفه خود عمل کرده و مردم مسلمان و همه حق طلبان با همبستگی کامل مانع اشغال قدس شریف شوند و رژیم غاصب صهیونیستی بدانند عمرش رو به پایان است و ادعای پایتختی قدس شریف نابودیش را تسریع خواهد کرد و به زودی از صفحه روزگار محو خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها