مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم (ع):

کمک به زلزله زدگان مصداق وحدت در کشور است

حجت الاسلام و المسلمین کریم سرافراز با تبریک هفته وحدت، کمک به زلزدگان کرمانشاه را تجلی اتحاد ملی و اسلامی در کشور دانست.
کد خبر: ۸۹۵۹۲۹۲
|
۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با اشاره به بازدید خود از مناطق زلزله زده سرپل ذهاب و با تبریک هفته وحدت و ایام ولادت باسعادت حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله و سلم و امام جعفر صادق علیه السلام گفت: خدمت رسانی و کمک به زلزله زدگان کرمانشاه، تجلی اتحاد ملی واسلامی در کشور بود.

حجت الاسلام و المسلمین کریم سرافراز خاطرنشان کرد: این حادثه برای همگان یک امتحان و آزمایش بود که بحمدالله اقشار مختلف مردم و مسئولان بویژه نیروهای مسلح اعم از ارتش، سپاه و بسیج توانستند به خوبی وارد عمل شده و خدمت رسانی به مردم مظلوم آسیب دیده را به نحو شایسته انجام دهند.

حجت الاسلام و المسلمین سرافراز افزود: سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام استان چهارمحال و بختیاری نیز در این حادثه وارد میدان شد و بازسازی 7 روستای دهستان پشت تنگ شهرستان سرپل ذهاب را بر عهده گرفت، که این روستاها بالای ۹۰ درصد آسیب دیده و تخریب شده‌اند.

وی، ادامه داد: مردم زلزله زده کرمانشاه دیدند که آحاد ملت بزرگ ایران اسلامی با آنها ابراز همدردی کردند و در نهایت اخلاص به کمک آنها شتافتند و قدر مرزبانی آنها از کیان اسلامی را به خوبی ادا کردند.

نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام گفت: ملت بزرگ ایران اسلامی همواره در صحنه های مختلف نشان داده اند که غیرت و تعصب ایرانی اسلامی را در وجود خویش نهادینه کرده اند و در کمک به هموطنان خویش و حتی مسلمانان مظلوم در اقصی نقاط عالم از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنند.

وی، اسکان موقت همه آسیب دیدگان با توجه به برودت هوا و بارش های زمستانی و بازسازی کامل مناطق زلزله زده در استان کرمانشاه مورد تأکید قرار داد و گفت: سپاه و بسیج همچون گذشته در خدمت به مردم این منطقه در صحنه حاضر است و به حول و قوه الهی، سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام و رزمندگان و بسیجیان استان چهارمحال و بختیاری نیز بازسازی 7 روستای دهستان پشت تنگ شهرستان سرپل ذهاب را با سرعت بیشتر انجام می دهند.

 حجت الاسلام و المسلمین سرافراز، در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم بویژه حاج منصور عباسی هفشجانی که در عملیات پاکسازی شهر البوکمال سوریه هدف تک تیراندازهای داعشی قرار گرفت، اظهار کرد: اضمحلال حاکمیت گروه تروریستی داعش در عراق و سوریه نیز نتیجه وحدت اسلامی و نقش مرجعیت شیعه در بسیج مردمی و حضور مسلمانان اعم از شیعه و سنی در جبهه مقاومت است.

وی، گفت: امروز باید قدردان مجاهدان فی سبیل الله و مدافعان حریم اهلبیت باشیم که امنیت و آرامش را برای منطقه و بویژه کشورهای اسلامی عراق و سوریه به ارمغان آوردند.

نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام به توطئه های استکبار جهانی در منطقه و ایجاد فتنه در بین امت اسلامی اشاره کرد و اعلام قدس بعنوان پایتخت رِژیم اشغالگر صهیونیستی از سوی ترامپ، رئیس جمهور آمریکا را نشانه عجز و ناتوانی آنها در مقابله با بیداری مسلمانان دانست.

وی، وحدت مسلمانان در این برهه از زمان را بهترین راهکار برای غلبه بر نقشه های شوم نظام سلطه و فراهم سازی زمینه های تمدن جهانی اسلام برشمرد.

ارسال نظرات