خبرهای داغ:
فرماندار اهر در جمع اساتید و دانشجویان، انتقاد، پرسشگری و پیگیری مطالبات دانشجویی را از شاخصه های مهم این قشر عنوان کرد.
کد خبر: ۸۹۵۹۲۴۹
|
۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، زاهد محمودی گفت: انتقاد  حق دانشجویان است و دولت و زیرمجموعه آن از این گونه برنامه ها و پرسشگری و انتقادات دانشجویان، حتی از دولت از آن استقبال و به آن افتخار می کند.

وی افزود: همه ما باید با بالابردن ظرفیت انتقادپذیری از این ظرفیت دانشجویی در جهت پیشرفت جامعه استفاده لازم و کافی را ببریم و اگر در جامعه انتقاد نباشد قطعاً خلاقیت و نواوری نیز نخواهد بود و ما از اینگونه پیشنهادات سازنده قشر فهیم و عظیم دانشجو حمایت می کنیم.

رئیس شورای اداری اهر بزرگترین دغدغه مسئولان را بیکاری جوانان و تلاش برای فارغ التحصیلان مراکز آموزش عالی و دانشگاه ها برشمرد و افزود: همه باید تلاش کنیم تا با بهره مندی از ظرفیت های دانشگاه ها و با راهکارهای عملی در جهت تبدیل علم به ثروت و بهره مندی از فن آوری های نوین و دانش بنیان استفاده کنیم و زمینه رشد و توسعه کشور را فراهم کنیم.

فرماندار اهر افزود: تلاش همه مجموعه دولت بر این است که برنامه ها و رویکردهای اصلی دولت تدبیر و امید در زمینه های مختلف برای رفاه عمومی محقق شود.

زاهد محمودی با تأکید بر تقویت برنامه های پزوهشی، تحقیقاتی و دانش بنیان افزود: دانشگاه ها نقش محوری در توسعه دارند و انتظار داریم دانشگاه ها با برنامه ریزی لازم و زمینه سازی برای مشارکت اساتید و دانشجویان در اینگونه طرح ها   فراهم کرده و گام های عملی در تولید علم و فناوری های نوین و روز دنیا برداند.

محمودی با تأکید دسترسی آزاد به اطلاعات و دست آوردهای نوین، بخصوص استفاده لازم از فضای مجازی برای فعالیت های علمی و پژوهشی و تحقیقاتی خاطرنشان کرد: اگر برنامه ریزی لازم از سوی دانشگاه ها و دانشجویان صورت گیرد، آینده ای روشن و شاهد پیشرفت های چشمگیر در حوزه فناوری های نوین خواهیم بود.

ارسال نظرات