یک هادی سیاسی در تجمع خودجوش مردمی بر علیه اقدام اخیر رئیس جمهور آمریکا در به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی در مقابل دژ برازجان گفت: امروز آمریکا و مرتجعین منطقه در مقابل مستضعفان صف آرایی کرده اند.
کد خبر: ۸۹۵۹۲۴۸
|
۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتستان، عبدالرحیم افروغ اظهار کرد: امروز به برکت مجاهدت شهدا و رزمندگان، شرایط ویژه ای در عالم پدیدار گشته و جبهه حق و باطل در مقابل هم صف آرایی کرده اند و در حالی که شیطان بزرگ، پیش از این خود را پشت سر صلح جهانی و کمک به مظلومین پنهان کرده بود مجبور شد به صورت مستقیم به صحنه بیاید.

وی تصریح کرد: ما رسالت داریم قدر این مقطع حساس تاریخی را بدانیم و تلاش کنیم که وعده تخلف ناپذیر ولی امر مسلمین مبنی بر نابودی رژیم صهیونیستی را در کم تر از 25 سال آینده محقق کنیم.

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان بوشهر خاطرنشان کرد: مقطع زمانی کنونی بهترین زمان برای اثبات راهبرد واقعی نحوه مواجهه با طاغوت را به ما نشان می دهد که آن، همان راه مقاومت و مبارزه است.

افروغ اذعان کرد: امروز دیگر پیمان کمپ دیوید، قرارداد اسلو و هر مذاکره سازش و صلح جواب نمی دهد و لازم است تمام دنیا بداند ما پشت سر هر کس و هر گروهی هستیم که با رژیم منحوس صهیونیستی مبارزه کند و به طور قاطع از آن ها پشتیبانی کرده و به وعده الهی ایمان داریم.

تجمع کنندگان در پایان ضمن سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، پرچم آمریکا و رژیم صهیونیستی را به آتش کشیدند.

انتهای خبر/

ارسال نظرات