امام جمعه اهر:

نخستین شعار مرگ بر امریکا با شهادت دانشجویان در کشور طنین انداز شد

امام جمعه اهر در جمع دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان با گرامیداشت یاد و نام شهدای دانشجو، گفت: نخستین شعار مرگ بر آمریکا پس از شهادت سه دانشجو به دست رژیم طاغوت در کشور طنین انداز شد و رعب و وحشت بردل هیئت اعزامی آمریکا و عوامل رژیم انداخت.
کد خبر: ۸۹۵۹۲۴۵
|
۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام جواد حاجی زاده تأکید کرد: دانشجویان آگاه به مقتضیات زمان و همیشه پیشرو در مسائل اجتماعی و فرهنگی و جمعی جامعه باشند.

وی افزود: دانشجویان در کنار علم آموزی به مسائل معنوی و دینی توجه ویژه داشته باشند که علم و معنویت و مسائل دینی لازم و ملزوم یکدیگرند و اگر توامان به این موارد اهتمام شود قطعاً راه پیشرفت و ترقی در جامعه فراهم خواهد شد.

حجت الاسلام حاجی زاده اظهارداشت: دانشگاه ها و مراکز حوزوی مراکز تحقیق و پژوهش و علم آموزی هستند و باید دانشجویان و دست اندرکاران این مراکز در راستای منویات و رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب که از دانشجویان به عنوان افسران فرهنگی جامعه یاد کرده اند گام های عملی بردارند.

وی اضافه کرد: دانشجویان در همه صحنه های انقلاب اسلامی فعالیت تأثیرگذاری داشتند و در دوران دفاع مقدس، با حضور در جبهه های نبرد حق علیه باطل با خون خود انقلاب اسلامی را بیمه کردند و پس از دفاع مقدس نیز در صحنه علم و تحقیق و پژوهش گامی عملی برداشته اند و اختراعات و ابداعات در حوزه فناوری های نوین در کشور مدیون این دانشجویان خلاق در کشور است.

 امام جمعه اهر خاطرنشان کرد: جامعه به وجود نخبگان افتخار می کند که با بومی سازی فناوری های نوین گام های جدی در خودکفایی در عرصه های دفاعی، پزشکی و دارویی، نانو و دیگر زمینه ها را میسر کرده اند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار