خبرهای داغ:
مدیر آب و فاضلاب شهرستان همدان با بیان اینکه برای واگذاری و نصب انشعاب فاضلاب نیازمند 750 میلیون تومان اعتبار هستیم، گفت: در صورت تخصیص این اعتبار طرح برای شهریور ماه 97 اتمام یابد.
کد خبر: ۸۹۵۹۲۱۹
|
۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۰

نصب انشعاب آب و فاضلاب منطقه اسلامشهر نیازمند 750 میلیون تومان اعتباربه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حسین آذرتکین در جمع مردم اسلامشهر با تشریح اقدامات صورت گرفته در راستای واگذاری و نصب انشعابات آب و فاضلاب به این منطقه اظهار داشت: 10 سال است که  ما پیگیر پروژه آب و فاضلاب هستیم و با برگزرای جلسات و پیگیری‌های به عمل آمده مجوزات حفاری برای مناطق را صادر کردند.

وی با بیان اینکه در فاز نخست یک هزار و 230 متر لوله‌گذاری آب انجام شده است، افزود: در حال حاضر آماده واگذاری انشعابات هستیم.

مدیر آب و فاضلاب شهرستان همدان ضمن دعوت از اهالی اسلامشهر برای دریافت انشعاب آب عنوان کرد: تا زمانی که تمام اهالی منطقه به صورت همزمان درخواست انشعاب نداشته باشند ما نمی توانیم  انشعابات را واگذار کنیم چراکه شهرداری مجوز حفاری برای کل منطقه را صادر کرده و بر این اساس لازم است نماینده هر محل اسامی متقاضیان را به صورت همزمان تحویل ما دهد  تا بتوانیم تعداد مورد نیاز حفاری را انجام دهیم.

وی اشاره به اینکه در بحث فاضلاب برای واگذاری و نصب انشعاب اعتباری  موجود نیست که بتوانیم کار را شروع کنیم، گفت: امسال بودجه خوبی برای این امر داده‌اند اما تاکنون تخصیص نیافته است.

آذر تکین با بیان اینکه برای واگذاری و نصب انشعاب فاضلاب نیازمند 750 میلیون تومان اعتبار هستیم، یادآور شد: در صورت تخصیص این اعتبار 2هزار و 650 متر لوله فاضلاب نصب و واگذار خواهد شد تا در نهایت طرح برای شهریور ماه 97 اتمام یابد.

وی خاطرنشان کرد: در رابطه با انشعابات آب چنانچه از فردا درخواست دسته جمعی برای ما ارسال کنند ما آماده واگذاری به اهالی منطقه اسلامشهر هستیم.

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ حمیدرضا حاجی‌بابایی نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی قول مساعدت و تامین اعتبار برای نصب و واگذاری انشعابات را دادند.

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظرات