فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان:

اقتدار و توانمندی مدافعان حرم دشمن را کیلومترها از مرزهای ایران دور کرد

فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان گفت: اقتدار و توانمندی مدافعان حرم دشمن را کیلومترها از مرزهای جمهوری اسلامی ایران دور کرد.
کد خبر: ۸۹۵۹۲۱۸
|
۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، سردار محمدعلی حق‌بین در آیین تکریم و تجلیل از یادگاران شهدای مدافع حرم استان گیلان اظهار داشت: اقتدار و امنیت امروزمان که در سایه نظام جمهوری اسلامی ایران حاکم شده به پاس و ثمره خون شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم است.

فرمانده لشکر عملیاتی 16 قدس گیلان با بیان اینکه اقتدار و توانمندی مدافعان حرم دشمن را کیلومترها از مرزهای جمهوری اسلامی دور کرد، افزود: دشمنان ایران اسلامی امروز خود به نابودی کشیده شدند‌.

سردار حق‌بین با تاکید بر اینکه توطئه شوم استکبار و رژیم صیهونیستی با رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری نابود شد و همواره باید به‌دلیل داشتن رهبری فرزانه خدا را شاکر باشیم افزود: سربازان و فرزندان ایران اسلامی با گوش‌فرا دادن به دستور مقام معظم رهبری نابودی داعش را به ارمغان آورند.

وی با اشاره به اینکه شهدای مدافع حرم در خارج از از مرز‌ها در دفاع از ارزش‌های اسلامی، خون خود را نثار کردند افزود: پیروزی جبهه مقاومت علیه داعش از آه مظلومان و به برکت دعای خیر مسلمانان است.

فرمانده لشکر عملیاتی 16 قدس گیلان با تاکید بر اینکه جایگاه شهدا و خانواده شهدا باید همواره در جامعه امروز حفظ و تکریم شود تاکید کرد: بی‌اطلاعی و غفلت از همسران و فرزندان شهیدان به‌ویژه شهدای مدافع حرم در استان گیلان زیبنده نیست.

سردار حق‌بین با بیان اینکه خانواده شهدا همواره هیچ انتظاری از جامعه امروز نداشته و ولایتمداران بی‌ادعایی هستند اظهار داشت: خانوده شهدای مدافع حرم و شهدای دفاع مقدس از ستون‌های اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

ارسال نظرات