خبرهای داغ:
با حضور مسئولین دستگاه‌های خدمات‌رسان صورت گرفت؛
حمیدرضا حاجی بابایی نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بررسی مشکلات منطقه اسلامشهر از روند کاری نصب انشعابات آب، برق و گاز در این منطقه بازدید کرد.
کد خبر: ۸۹۵۹۲۰۹
|
۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۷

بررسی روند کاری نصب انشعابات منطقه اسلامشهربه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، عصر امروز طی مراسمی حمیدرضا حاجی بابایی نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بررسی مشکلات  منطقه اسلامشهر از روند کاری نصب انشعابات آب، برق و گاز در این منطقه بازدید کرد.

این مراسم با حضور مسئولین اداره آب و  فاضلاب، گاز و برق همدان و اهالی منطقه اسلامشهر در مسجد مسلم ابن عقیل برگزار شد.

ساکنین منطقه محروم اسلامشهر همدان که به واسطه ساخت و سازهای غیر مجاز و نداشتن مجوزهای لازم از شهرداری مشکل خرید انشعاب داشتند اکنون بعد از گذشت 20 سال  از انشعابات آب، برق و گاز بهره‌مند می شوند که طی این مراسم از  نماینده مردم همدان در مجلس شواری اسلامی و دستگاه‌های ذیربط که در نصب انشعابات نقش اساسی داشتند تقدیر و قدردانی کردند.

در ابتدای این مراسم کردلو عضو مجمع معتمدین ولایتمدار منطقه اسلامشهر با بیان اینکه امروز مشکل انشعاب 17 محل اسلامشهر با پیگیری‌های مجمع و نماینده مجلس و مسئولین استان برطرف شده است، افزود: این اتفاق خوشایند که امروز با  یک نگاه جهادی، کار انقلابی و با فشار، درگیری، تهدید و توان و قدرت افتاده یادمان نرود که این نتیجه کوتاهی‌های مدیران و مسئولینی بود که باید در دوره‌های قبل ورود پیدا می کردند.

وی با بیان اینکه مشکل برق این منطقه رفع شده است، عنوان کرد: پروژه نصب انشعاب آب منطقه در حال انجام است و عملیات گازرسانی نیز از امروز شروع شده است.

پس از ارائه گزارش در رابطه با نصب انشعابات آب و فاضلاب منطقه اسلامشهر همدان  توسط حسین آذرتکین مدیر آب و فاضلاب شهرستان همدان، فیاض از  شرکت گاز استان همدان به اقدامات صورت گرفته شرکت در راستای نصب انشعابات منطقه اسلامشهر اشاره کرد.

در ادامه حاجی بابایی نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تامین انشعابات استان همدان  بر تسریع در روند  نصب انشعابات گاز و آب و فاضلاب منطقه تاکید کرد.

پس از پرسش و پاسخ اهالی منطقه با دکتر حاجی بابایی در خصوص مشکلات موجود در منطقه، از روند فعالیت نصب انشعابات بازدید به عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات