گزارش بسیج از مناطق زلزله زده غرب کشور/3
مجیدی مهر گفت: امکاناتی چون، برپایی چادرها، تامین مواد خوراکی، لباس و مواردی که در این چند روز مردم ایران به شهر‌های زلزله زده ارسال کرده اند، ضروری است، اما کافی نیست.
کد خبر: ۸۹۵۹۲۰۲
|
۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۲
به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری بسیج به مناطق زلزله زده غرب کشور، شهرستان ریجاب، اولین کاروان قرآنی کشور با حضور سه قاری برجسته بین المللی، دکتر حمید مجیدی مهر، سید احمد مقیقمی و علی خشنود و طلاب قرارگاه فرهنگی شهید جعفری، مستقر در شهرستان سرپل ذهاب که با اهدای هدیه‌هایی به مناسبت هفته وحدت برای کودکان و نوجوانان همراه بود، صورت گرفت.
حضور اولین کاروان قرآنی کشور در مناطق زلزله زده

دکتر حمید مجیدی مهر قاری بین المللی کشور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خصوص تاثیر برگزاری این مراسم قرآنی در مناطق زلزله زده عنوان کرد: ایجاد انگیزه برای زندگی و دادن روحیه مثبت به این مردم از اولویت‌های تمام تیم‌های فرهنگی است.

وی افزود: امکاناتی چون، برپایی چادرها، تامین مواد خوراکی، لباس و مواردی که در این چند روز مردم ایران به شهر‌های زلزله زده ارسال کرده اند، ضروری است، اما کافی نیست. چراکه اگر روحیه مردم آسیب دیده از زلزله اخیر تهدید شود ممکن است که کار‌ها به صورت اکمل صورت نگیرد.
حضور اولین کاروان قرآنی کشور در مناطق زلزله زده
مجیدی مهر عنوان کرد: برگزاری محفل های قرآنی، حضور چهره ها مردمی، فوتبالیست ها، بازیگران، برگزاری برنامه های شاد و مفرح برای کودکان از جمله کارهایی است که می تواند باعث ایجاد روحیه در شرایط زلزله زده شهر های آسیب دیده شود. 
ارسال نظرات