خبرهای داغ:

بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه ملایر در پی کتک زدن دختر دانشجو

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه ملایر در پی کتک زدن دختر دانشجوی بسیجی توسط یکی از معاونت‌های دانشکده مهندسی ملایر در مراسم روز دانشجو بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۸۹۵۹۱۹۹
|
۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۸

بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه ملایر در پی کتک زدن دختر دانشجوبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه ملایر در پی کتک زدن دختر بسیجی توسط یکی از معاونت‌های دانشگاه در مراسم گرامیداشت روز دانشجو که 14 آذر ماه با حضور کواکبیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و کاظمی نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در دانشکده مهندسی ملایر برگزار شد، بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

پریروز  دانشکده عمران و معماری دانشگاه ملایر شاهد غم انگیزترین و امنیتی ترین فضای سیاسی بود که تا به حال در دوران سرپرست دانشگاه به خود دیده بود، سرپرست دانشگاهی که با تصمیمات قابل تأمل خود پریروز باعث تشدید و افزایش کدورت‌ها همچنین ایجاد دوقطبی سنگین بین دانشجویان با نظرهای متفاوت گشت. آیا منافع حزبی و تصدیق دیگران بر ارزش معنوی و والای انسان ارجحیت دارد که رضایت افراد را بر خشنودی خداوند ترجیح داد؟

تصدی سرپرست محترم دانشگاه به صورت سهو یا عمد موجب دخالت های نابجای تجدیدنظر طلبان(اصلاح طلبان) شهرستان ملایر و تعدادی از ورشکستگان سیاسی مطرود شده است که اکثر رخدادهای دانشگاهی تحت الشعاع اقدامات ماکیاولی و سیاست زده آنان شده است.

پیشرفت علمی و ایجاد فضای باز سیاسی در دانشگاه علمی جمهوری اسلامی با زور و تزویر میسر نیست. به کارگیری یکی از دست‌های پشت پرده مدیریت شهرستان - که ارتباط وی در رابطه با جریان فتنه هیچ گاه در سبقه تاریک شهرستان ملایر پاک نمی‌شود -  با مدرک کمتر از دکتری به عنوان استاد در یکی از دانشکده ها و افشای این مورد بعد از دو ترم و عدم اطلاع نهادهای نظارتی دانشگاه، توجه را به سمت مسئولین اصلی دانشگاه معطوف می کند. این مهم در تناقض آشکار با پیشرفت علمی دانشگاه ملایر و عدم سیاسی کاری در قسمت های مختلف است.

حال سوال این است چرا بعضی از مسئولین شهرستانی و دانشگاهی با دخالت‌ها و تصمیمات حزبی و سیاست زده فضای اختناق را بر دانشگاه حاکم می کنند که  دانشجویان را به جان هم می اندازد و قربانی سیاست های کثیف خود می کنند؟؟؟

بسیج دانشجویی در جلسات رسمی و غیر رسمی با مسئولین دانشگاه و تشکل اسلامی فرهنگ و سیاست دفعات مکرر تذکر داده بود که از خطوط قرمز نظام مقدس جمهوری اسلامی عدول و تخطی ننماید چراکه در قبال خطوط قرمز نظام بسیج دانشجویی هیچگونه تساهل و تسامحی را نمی پذیرد. تصدیق این موضوع را می توان از مسئولین دانشگاه و اعضای اصلی این تشکل اسلامی جویا شد.

چرا بعضی از مسئولین با تساهل و تسامح به خطوط قرمز نظام نگاه می کنند و با رأفت و عطوفت با آن برخورد می کنند؟؟؟ مگر شما نمی دانید اسلام رحمانی همان اسلام لیبرالی غربی است که استکبار جهانی به دنبال نهادینه کردن آن جهت نیل به اهداف خودش است؟؟؟ جالب است که بعضی افراد فتنه ۷۸ کوی دانشگاه و فتنه ننگین ۸۸ را با افتخار یاد می‌کنند و از سوی دیگر انتظار دارند جامعه آنان را بعنوان انقلابی و پیرو پیر جماران (ره) و سید علی(مدظله العالی) بشناسد.

هیئت نظارت دانشگاه در اولین جلسه خود حضور و ایراد سخن اقای کواکبیان را تایید نمود و هیچگونه سخنی از حضور و سخنرانی نماینده ملایر به میان نیامد اما در کمال تعجب تصویر آقای کاظمی بر روی بنر برنامه دیده شد. بنابر گفته خود آقای کاظمی در برنامه ۱۶ آذر مسئولین دانشگاه هیچگونه اطلاعی به وی در مورد عدم مجوز حضور و سخنرانی ایشان نداده بودند. باعث تاسف است که سیر قانونی برنامه‌ها توسط بعضی مسئولین به دست فراموشی سپرده شده است و صرفا خنده به علاوه به استهزاء گرفتن دانشجوی مطالبه گر را توجیهی منطقی می دانند.

کتک زدن دختر بسیجی توسط یکی از معاونت های دانشگاه، ضربه دیدن دست فرد انقلابی توسط هیئت همراه نماینده ملایر و پرخاش سرپرست دانشگاه به خواهران انقلابی در راهرو ورودی تالار حافظ، رگ غیرت توأم با عقلانیت آدمی را بالا می آورد و به هر انسان آزاده ای فردای قیامت را یادآوری می‌کند. یادمان باشد که در دادگاه عدالت جمهوری اسلامی ایران حق مظلوم از ظالم ستانده خواهد شد. اگر با دختر خود مسئولین چنین برخوردهایی انجام می گرفت کوتاه می‌آمدند؟؟؟

چه ارتباطی بین افراد معلوم الحال و عربده کش شهرستان - که پریروز در صدد ورود غیرقانونی  به دور از ادب در محوطه دانشکده بودند- که با تذکر جدی نهادهای امنیتی شهرستان خارج شدند با بعضی از افراد حاضر در برنامه پریروز وجود دارد؟

دانشگاه ملایر دارای تشکل های سیاسی با افکار متفاوت می باشد پس لازم است انجمن ها و دیگر شوراهای دانشجویی در اقدامات سیاسی دخالت نکنند و خود را قربانی اهداف حزبی بعضی از مسئولین نگردانند چراکه اقدامات غیر مربوط به آنان زحمات عزیزان در حوزه‌های مربوطه را زیر سوال خواهد برد. دخالت‌های غیر قانونی دوساله عزیزان در مسائل سیاسی ابهامات پیچیده را برای فضای آلوده دانشگاه باقی گذاشته است. شما را مؤدب خواندیم اما مؤدب ندیدیم. استفاده احساسی و غیر عقلانی از ادبیات غیر مؤدب ناشایست زیبنده فضای دانشگاه نمی باشد.

فرزندان امام خامنه ای (مدظله العالی) اجازه تخطی و عدول از قانون و شرع را به هیچکدام از مسئولین دانشگاه نمی دهند و در صورت لزوم به دفاع مشروع از آرمان های راستین انقلاب می پردازند.

و السلام علیکم و الرحمه و برکاته

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار