مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اراک تاکید کرد

اتحاد امت اسلامی؛اصل بنیادین در مبانی وحدت بخش قرآن کریم

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اراک با بیان اینکه اتحاد اسلامی امروز در جهان اسلام نتیجه تمسک به کلام وحی است، گفت: امروز دشمنان می‌خواهند ما را از قرآن و احکام اسلام دور کنند تا به اهدافشان و جامعه اسلامی آسیب برسانند.
کد خبر: ۸۹۵۹۱۹۶
|
۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۱

 

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام عبدی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اراک در جمع بسیجیان حوزه مقاومت شهدای بدر اراک تمسک به قرآن را عامل پیروزی رزمندگان اسلام در برابر گروه منحوس داعش دانست و گفت: هر کاری که در مسیر قرآن باشد به موفقیت ختم می‌شود.

وی افزود: قرآن کریم همواره پرجاذبه‌ترین عامل اتحاد در بین تمام مسلمانان جهان در تمام اعصار است. قرآن کریم در تمام مقاطع جهان اسلام همواره پرجاذبه‌ترین مایه اتحاد در بین مسلمانان بوده و معجزه شفابخش و درمانی حقیقی آنان است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اراک با اشاره به اینکه قرآن کریم شاهکار بزرگ آفرینش است، گفت: این معجزه بزرگ الهی، شاهکاری عظیم و جاودانه است که می‌توان در محضر او، ادب، نظر و شرف بی‌نهایت را برای زندگی و نفوس تشنه‌لب و برای تمام بشریت در این کره خاکی آماده و مهیا کرد.

حجت‌الاسلام عبدی یکی دیگر از نعمت‌های الهی که خداوند به خاطر پیامبر(ص) آن را در دسترس اهل دنیا قرار داد، وجود خود امیرالمؤمنین(ع) خواند و تصریح کرد: بر اساس روایات، ایشان همان «نبأ عظیم است که درباره آن اختلاف دارند» و با آمدن ایشان، نبوت انبیاء به پایان رسید، زیرا با آمدن نبأ عظیم، دیگر خبری نمانده بود که نیاز به آمدن نبی و پیامبر جدیدی باشد، برای همین رسول‌الله(ص) خاتم الأنبیاء شد.

وی با تبریک هفته وحدت افزود: هفته وحدت فرصتی مناسب برای مسلمانان است که به گذشته خود و آینده بیندیشیم و از گذشته عبرت بگیریم.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اراک با بیان اینکه تکمیل دین و جریان دادن تمام نعمات الهی بر بشریت از اهداف به دنیا آمدن رسول خدا (ص) بود، گفت: منظور از تکمیل دین، همان دینی است که تمام پیامبران اولواالعزم برای جاری شدن آن زحمت کشیدند، اما می‏‌دانستند که توسط خاتم الأنبیاء کامل خواهد شد؛ بنابراین زمینه‎سازی می‌کردند که خداوند هر چه زودتر، او را به دنیا بفرستد تا این کار را به سرانجام برساند.

حجت‌الاسلام عبدی تصریح کرد: تاکید قرآن کریم بر وحدت اسلامی بوده و کلام نورانی و الهام بخش قرآن با محوریت وحدت و تاکید بر امت واحده اسلامی است و دشمنان در این راستا خاموش نمی‌شوند و به تفرقه افکنی و اختلاف بین مسلمانان می‌پردازند.

وی با بیان اینکه اتحاد اسلامی امروز در جهان اسلام نتیجه تمسک به کلام وحی است، گفت: امروز دشمنان می‌خواهند ما را از قرآن و احکام اسلام دور کنند تا به اهدافشان و جامعه اسلامی آسیب برسانند.

حجت‌الاسلام عبدی خاطرنشان کرد: در کشورمان هر کجا و در هر کاری به قرآن توجه شد و در مسیر آن گام برداشته شد، موفقیت‌هایی را به دنبال داشت و هر کجا که غیر از آن بود عدم موفقیت را در پی داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات