استادیار صالحین شهرستان خاتم در جمع مربیان و سرمربیان:

پیامبر اکرم (ص) الگوی اخلاق بود/ باید در تمام زمینه‌ها از پیامبر (ص) الگو بگیریم

استادیار صالحین شهرستان خاتم در جمع مربیان و سرمربیان صالحین گفت: پیامبراکرم (ص) همچنان که در قران آمده است الگوی اخلاق بود.
کد خبر: ۸۹۵۹۱۷۰
|
۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، صبح امروز در ادامه اردوی توانمند سازی مربیان و سرمربیان صالحین به زیارت مسجد جمکران مشرف شدند و جلسه مربیان و سرمربیان با استادیار صالحین را در جوار مسجد جمکران برگزار کردند.
امام جمعه هرات در بین مربیان و سرمربیان صالحین ضمن تبریک ولادت با سعادت پیامبر اکرم (ص) هفته وحدت، برگزاری دوره توانمند سازی مربیان و سرمربیان در شهر مقدس قم و همچنین زیارت حضرت معصومه (ص) و مسجد جمکران را توفیق بزرگی عنوان کرد که نصیب شما شده است.
حجت الاسلام جعفری فضیلت زیارت حضرت معصومه (س) را بسیار زیاد عنوان کرد و اظهار امیدواری کرد: انشاءالله از این سفر معنوی که قسمت شما شده بهره‌مند شده باشید.
استادیار صالحین شهرستان خاتم در ادامه اشاره‌ای به ولادت پیامبر اکرم (ص) و هفته وحدت کرد و گفت:پیامبر (ص) همچنان که در قران آمده است الگوی اخلاق بود و تمام خلق و خوی پیامبر الگو و همچنین سیره پیامبر قابل عمل است.
جعفری با بیان اینکه پیامبر از هر گونه عیب و نقص مصون بود افزود: تمام تصمیمات و کار‌های پیامبر بجا و سنجیده بوده و هیچکس نتوانسته در طول زمان حیات پیامبر خطایی از ایشان بگیرد.
وی ادامه داد: ما باید در تمام زمینه‌ها سیاسی، اجتماعی، اعتقادی و ... از پیامبر الگو بگیریم.
استاد یار صالحین در پایان به برگزاری منسجم جلسات حلقه‌های صالحین تاکید کرد و از حاضرین خواست تا نقطه نظرات و پیشنهادات خود را ارائه نمایند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار