بسیج دانشجویی دانشگاه شهرکرد طی بیانیه ای اعتراض خود را به نحوه برگزاری نامناسب جشن 16 آذر (روز دانشجو ) در این دانشگاه اعلام کرد.
کد خبر: ۸۹۵۹۱۱۲
|
۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ در بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه شهرکرد به مناسبت جشن(پارتی) روز دانشجو در دانشگاه شهرکرد آمده است: دانشجویان به مناسبت روز دانشجو نیازمند” پارتی مختلط نبوده ” بلکه به فضای علمی و نشاط حقیقی در دانشگاه نیاز دارند .

ای کاش زمانی که به روز دانشجو میپردازیم شأن آن را در نظر بگیریم . دانشجو نیاز دارد به جای صرف هزینه های گزاف برای جشن هایی نامرسوم حداقل امکانات برای رفاه علمی و پژوهشی و برنامه های معرفتی و فرهنگی تمیز دسترسی داشته باشد .

مسئولین ‌محترم دانشگاه توجه کنید با برگزاری پارتی روز دانشجو نمی توانید فریاد مطالبات دانشجویان در دانشگاه و خوابگاه را با آهنگ و موزیک خفه کنید.

به بهانه شادی و نشاط، با نشاط کاذب و لحظه ای دانشجو را فریب ندهید و اگر واقعا دلسوز دانشجو هستید به فکر اشتغال و آینده دانشجو که نشاط ماندگار است باشید.

کاش مقداری حیا می نمودید از شهید مدافع حرم که این روزها در راه برگشت به استان شهید پرور چهارمحال و بختیاری است.

مسئولین دانشگاه بدانند ما این اقدامات را محکوم نموده و خیانت به خون شهدا و نظام مقدس جمهوری اسلامی دانسته و در این زمینه کوتاه نخواهیم آمد.

ارسال نظرات