خبرهای داغ:
مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع):
مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) گفت:امام خمینی(ره) وحدت را موجب قدرت و تفرقه را موجب سستی می دانند به خاطر این که ما دارای یک دشمن مشترک هستیم که شیعه و چه سنی امروز یک دشمن مشترک دارند که آن امریکای جنایتکار است.
کد خبر: ۸۹۵۹۰۸۹
|
۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۸

حسین عدالتی شربیانی مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین در گفت و گو با خبرنگار بسیج با تبریک هفته وحدت اظهار داشت: به روایت اهل سنت 12ربیع الاول و به روایت شیعه 17ربیع الاول به ولادت پیامبر گرامی اسلام معروف است به خاطر همین موضوع امام بزرگوارمان ابتکاری را به خرج دادند و این هفته را از 12 تا 17 ربیع الاول را به عنوان هفته وحدت در جمهوری اسلامی ایران نام گذاری کرده اند تا مردم به واسطه پیامبر گرامی اسلام همدلی و وحدت بیشتری داشته باشند.

وی خاطر نشان کرد: امام خمینی(ره) وحدت را موجب قدرت و تفرقه را موجب سستی می دانند به خاطر این که ما دارای یک دشمن مشترک هستیم که شیعه و چه سنی امروز یک دشمن مشترک دارند که آن امریکای جنایتکار است که ما باید متحد با یکدیگر در مقابل آنها مبارزه کنیم وحدت شیعه و سنی در منطقه باعث نابودی داعش شد.

عدالتی افزود: وقتی بسیج مردمی در عراق و سوریه فارغ از نگاه شیعه و سنی پا در میدان مبارزه گذاشت جمهوری اسلامی نیز با فرماندهی سرباز دلیر و شجاع خود حاج قاسم سلیمانی به کمک آنان شتافت و فداکاری فرزندان ایران اسلامی هم پای برادران سنی و شیعه سوری و عراقی داعش را به خاک مذلت نشاند.

این مسوول با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که امروز حقیقتا به عنوان منادی وحدت در عصر حاضر هستند، یادآور شد: مسلمانان به تدریج این اختلافات مذهبی و طائفه ای را کنار بگذارند و از بین ببرند؛ اگر پای تفرقه شد درخدمت دشمن خواهیم بود، همه ما باید نسبت به وحدت تلاش بکنیم و برای تحقق اهداف نظام و انقلاب انشالله تلاش کنیم.

مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین تصریح کرد: امروز امت اسلام بیشتر از گذشته نیاز به وحدت و انسجام حول محور پیامبر و قرآن دارد و باید همه تلاش کنیم در هر جایی که هستیم بر ترویج وحدت در جامعه و بین مسلمان تلاش کنیم، امنیت، صلابت و اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون وجود وحدت بین مسئولان، قوای مختلف و مردم است که البته نقش اتحاد بین مردم به‌ویژه شیعه و سنی در موقعیت کنونی انقلاب اسلامی نقش برجسته‌ای دارد.

وی ابراز کرد: جمهوری اسلامی که پرچم‌ دار تشیع در جهان است در هرکجای عالم کشور‌های مسلمان را مورد ظلم و تجاوز ببیند و آن کشور از او درخواست کمک کند فارغ از اینکه اکثریت آن کشور اهل تسنن یا تشیع باشد برای حفظ و حراست از موجودیت آن قد علم کرده و پا در میدان مبارزه خواهد گذاشت.

عدالتی اظهار داشت: احزاب و گروه‌های سیاسی در کشور باید وحدت داشته باشند و به‌گونه‌ای عمل نکنند که مردم را نسبت به‌نظام دلسرد کرده و تفرقه را در جامعه گسترش دهند بلکه باید با حفظ و تقویت وحدت رویه و هم‌بستگی زمینه‌های دلگرمی مردم را فراهم سازند.

4001/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها