درمراسم جشن وحدت دهگلان عنوان شد:

مسلمانان برای جلوگیری از تفرقه به اصل اسلام رجوع کنند

فرماندار دهگلان در مراسم جشن وحدت گفت: مسلمانان برای جلوگیری از تفرقه به اصل اسلام رجوع کنند.
کد خبر: ۸۹۵۹۰۲۳
|
۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان فرماندار دهگلان در مراسم جشن وحدت در حسینه رستگاران دهگلان ضمن تبریک میلاد پیامبر (ص) و امام جعفر صادق وهفته وحدت با اشاره به خلقت پیامبر عظیم الشان اسلام گفت: با وجود مبارک پیامبر (ص) دنیا وهستی ازعدم بوجود آ. مد و اگر وجود مبارک آنحضرت نبود خلقت وجود نداشت.

وی افزود: درآیات متعدد قرآن کریم در وصف پیامبر اسلام سخنانی به میان آمده است و بعد از ۱۴۰۰ سال از عمر اسلام پیروان آنحضرت به تاسی از قرآن به اوصاف پیامبر می‌پردازند.

نظری درادامه گفت: وجود مبارک و مقدس پیامبر (ص) نقطه عطفی است که مشترکات همه ادیان به تایید قرآن با وجود پر برکت اوجمع شده است.

وی با اشاره به غفلت مسلمانان گفت: متاسفانه مسلمانان امروز درعمل دچار مشکل شده اند و دنیای اسلام از وحدت و همبستگی غافل شده است.


وی درادامه گفت: بعد از ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی و نامگذاری هفته وحدت توسط بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران میان مذاهب اسلامی هیچگونه تفرقه و اختلافی وجود ندارد.

نظری گفت: مسلمانان باید برای دوری از تفرقه اصل اسلام را مدنظر قرار دهند و از مسائل تفرقه انگیز به شدت بپرهیزند.

وی افزود: ایجاد گروه تکفیری داعش نقشه دشمنان اسلام برای ضربه زدن به اسلام بود وبا اسم اسلام مسلمانان را دربرابر هم قرار دادند و بر طبل تفرقه کوبیدند تا اسلام ستیزی را پررنگ کنند.

نظری درادامه گفت: مسلمانان باید به ریسمان محکم الهی چنگ زده واز تفرقه جدا بپرهیزند، زیرا تفرقه نقشه شوم وبرنامه ریزی شده دشمن برای رسیدن به اهداف ومقاصد خود است.

وی بیان کرد: پیامبر (ص) الگوی وحدت در جامعه اسلامی است که خود به داشتن خلق و خوی حسنه و الهی مشهور بودند.

دشمن بعد از ناکامی تفرقه میان مسلمانان در صدد برهم زدن بنیان خانواده‌های اسلامی است.

امام جمعه دهستان دزج شهرستان قروه نیز درحسینیه رستگاران دهگلان ضمن تبریک میلاد پیامبر (ص) وامام حعفر صادق (ع) بر پیروی نمودن مسلمانان از سیره و روش پیامبر اسلام تاکید کرد.

وی با اشاره به هفته وحدت و توجه بیشتر مسلمانان به این مقوله مهم، اظهار کرد: وحدت اسلامی فرمان و دستور خداوند است که باید امت اسلامی یکپارچه باشند و از تفرقه و اختلاف اجتناب کنند.

حجت الاسلام حسین پناهی با اشاره به حفظ وحدت وهمبستگی جهان اسلام گفت: مسلمانان باید ید واحد شوند واز تفرقه بپرهیزند.

وی دردامه گفت: از صدر اسلام تا به امروز دشمنان اسلام درصدد شکست اسلام بوده اند و به انواع گوناگون به مقابله برخاسته اند و اختلاف را بهترین روش برای نابودی اسلام اتخاذ کرده اند، پس نیاز است مسلمانان بیدار باشند.

حجت الاسلام حسین پناهی گفت: دشمنان برای مقابله با گرایش‌ها به سمت اسلام، تلاش می‌کنند اسلام را به گونه دیگری نشان دهند و در این زمینه ازهیچ اقدامی چشم پوشی نمی‌کنند.

امام جمعه دهستان دزج قروه گفت: دشمنان اسلام زمانی که دیدند نمیتوانند با راه انداختن تفرقه در مقابله با اسلام موفق شوند با هدفی برنامه ریزی شده درصدد برهم زدن بنیان خانواد‌های مسلمان هستند.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات