استقبال پرشور ازشهید مدافع حرم منصور عباسی در زادگاهش برگزارشد؛
مراسم استقبال پرشورمردم ولایتمدار هفشجان از پیکر پاک و مطهر شهیدمدافع حرم "منصور عباسی" در زادگاهش برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۵۸۹۲۰
|
۱۵ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۲

 

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛سالروز فرخنده میلاد باسعادت پیامبر اعظم (صلوات الله علیه آله وسلم) و بنیانگذار فقه جعفری حضرت امام جعفر صادق (علیه السلام)، پیکر پاک ومطهر شهید مدافع حرم "منصور عباسی هفشجانی "بر روی دستان خیل مردم  مومن و شهید پرور شهر هفشجان از میدان امام خمینی(ره)تا مسجدجامع این شهر تشییع شد.

مراسم وداع باشهید مدافع حرم"منصور عباسی"همراه با اقامه نماز مغرب وعشاء با حضور خیل مردم این خطه درمسجدجامع هفشجان برگزارشد.

شایان ذکراست: آیین وداع با این شهید عزیر روز پنجشنبه 16آذر ماه در ستاد سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام از ساعت 8 با حضور جمعی از مسئولین استان و شهرستان ،خانواده معظم شهید، سردار فرمانده حضرت قمربنی هاشم علیه السلام ،مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه استان و رزمندگان و همسنگران شهیدبرگزار و پس از ادای احترام نظامی برای تشییع، پیکر پاک و مطهر این شهیدعزیز به امامزادگان حلیمه و حکیمه سلام الله علیها شهرکرد شهرکرد منتقل می شود.

همچنین  پیکراین شهید والا مقام ساعت 9 صبح بر روی دستان مردم عزیز و عاشق اهلبیت عصمت وطهارت علیهم السلام در مرکز استان، از امامزادگان حلیمه و حکیمه سلام الله علیها تا میدان 12محرم شهرکرد تشییع و در گلزار شهدای شهرکرد به خاک سپرده می شود.

گفتنی است: روز گذشته مراسم استقبال و وداع با پیکر پاک ومطهر این شهید عزیز در معراج شهدای تهران و سپس طواف بر گرد مضجع نورانی حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) در شهر مقدس قم برگزارشد.

شهیدمدافع حرم منصور عباسی هفشجانی در نبرد با تروریست های تکفیری در سوریه به فیض شهادت نائل آمد و به خیل شهدا و برادر شهیدش آیت الله عباسی که در دوران دفاع مقدس به شهادت رسیده بود محلق شد.

 

ارسال نظرات