جشنواره بزرگ ورزشی در روز جهانی معلولین

خبرگزاری بسیج: با حضور انبوهی از معلولین توانمند ساکن در آسایشگاه خیریه کهریزک در روز جهانی معلولین، جشنواره بزرگ ورزشی با شکوه تمام برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۵۸۹۱۵
|
۱۵ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۱

به گزارش روابط عمومی موسسه خیریه کهریزک؛ روز جهانی معلولین،بهانه ای زیبا برای یک همایش فرهنگی_ورزشی شد تا بار دیگر معلولین توانمند ساکن در آسایشگاه خیریه کهریزک گرد هم بیایند و این روز با شکوه را جشن بگیرند.

در این همایش بزرگ،معلولین توانمند مجموعه در کنار مدیران آسایشگاه شاهد اجرای برنامه های شاد و متنوع بودند که اجرای آن را نیز هنرمندان معلولی بر عهده داشتند که بدون اعتنا به معلولیت، فعل شاد زیستن و شادی آفرینی را به خوبی فرا گرفته اند.

انواع مسابقات ورزشی شامل رشته های جذاب دارت، ایردارت، بولینگ، تنیس روی میز،ماست خوری و فوتبال دستی ویژه معلولین از دیگر بخش‌های همایش توانمندان کهریزک بود که نفرات برتر خود را شناخت.

دکتر حمیده پورفهیم معاون توانبخشی مجموعه به نمایندگی از همه مدیران و دست اندرکاران آسایشگاه خیریه کهریزک، این روز بزرگ را به همه عزیزان ساکن در این خانه بزرگ تبریک گفت.

وی زندگی توأم با رفاه و آسایش را حق همه معلولین دانست که بخش قابل توجهی از جمعیت کشور را به خود اختصاص داده اند.

پورفهیم همچنین یادآور شد: همه این سازماندهی بزرگ گه امروز در کهریزک شاهد و ناظر آن هستیم، از برکت وجود شما عزیزان و سالخوردگان جامعه است و ما به نمایندگی از مردم نوعدوست خود وظیفه خدمتگزاری یکایک شما را بر عهده داریم.

معاون توانبخشی آسایشگاه اطمینان خاطر داد در مسیر خدمتگزاری به جمعیت هدف این خانه بزرگ، خود و همه خادمین این مرکز از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

گفتنی است در حال حاضر بیش از ۶۵۰ نفر از ساکنان کهریزک را افراد دارای انواع معلولیت های جسمی_ حرکتی تشکیل می‌دهند. این معلولین توانمند و با انگیزه روزانه با حضور در ۳۷ کارگاه هنری، به تولید انواع محصولات هنری و مایحتاج مورد نیاز خانه بزرگ خود مشغول هستند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار