امام جمعه وحدتیه در سالروز میلاد پیامبر اکرم(ص) و ولادت امام جعفر صادق (ع) گفت:پیامبر اکرم در بالاترین قله های اخلاق دارد و بالاترین مدال افتخار پیامبر اکرم،خوش خلقی است.
کد خبر: ۸۹۵۸۹۰۷
|
۱۵ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتستان، حجت الاسلام موسوی امام جمعه وحدتیه ضمن تبریک ولادت سراسر نور پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) با بیان این که خداوند متعال، پیامبر گرامی اسلام را در بین انسان‌ها به عنوان الگو معرفی کرده است اظهار داشت:اخلاق پیامبر اکرم (ص) با مردم زمان خود بسیار زیبا و جذاب بوده که توانسته است بین مردم وحدت و یکدلی بوجود آورد و در مقابل تمام بداخلاقی‌های جاهلیت با تکیه بر صبر و استقامت که رمز پیروزی پیامبر اکرم (ص) بوده، سعه صدر نشان دهد.
بالاترین مدال افتخار پیامبر اکرم (ص)، خوش خلقی است
وی افزود:خداوند خطاب به پیامبر اکرم (ص) فرمود::انک لعلی خلق عظیم یعنی تو در بالاترین قله‌های رفیع اخلاق قرار داری واین بالاترین مدال افتخار پیامبر گرامی هست به عبارت دیگر حضرت رسول اکرم (ص) نقطه وحدت بین تمام مسلمانان جهان است و وجود مقدس وی ریسمان الهی است که باید همه مسلمانان به آن چنگ بزنند.
در پایان مراسم، برازجانی و عباسی مداحان اهل بیت در وصف پیامبر عظیم الشان اسلام و امام جعفر صادق در جمع هیات عشاق الحسین به مولود خوانی پرداختند و این شب مبارک را جشن گرفتند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها