خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه همدان:

امام راحل دشمنان قسم خورده اسلام را با نامگذاری هفته وحدت منزوی کرد

فرمانده سپاه ناحیه همدان با اشاره به نامگذاری هفته وحدت و اتحاد شیعه و سنی گفت: دشمنان که تحمل ظهور انقلاب اسلامی را نداشته‌اند با ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی قصد داشتند مسلمانان را با هم درگیر کنند غافل از اینکه امام راحل همه دشمنان قسم خورده اسلام را با اعلام هفته وحدت منزوی کرد.
کد خبر: ۸۹۵۸۸۷۴
|
۱۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۹

امام راحل دشمنان قسم خورده اسلام را با اعلام هفته وحدت منزوی کردسرهنگ حسن برزگر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن تبریک به مناسبت هفته وحدت اظهار داشت: ظهور پیامبر (ص) در آن عصر جهالت حکمت پروردگار الهی بود.

وی افزود: در آن عصر خفقان و بت پرستی و دختر زنده به گور کردن، پیامبری ظهور کرد که اوج کمالات بشری بود.

فرمانده سپاه ناحیه همدان تصریح کرد: پیامبر اعظم(ص) از همان زمان کودکی و یا به عبارتی تمام زندگی آن حضرت بر اساس حکمت الهی بود و ایشان آمد و اسلام را به مردم جهان شناساند و مردم را آگاه کرد.

وی در ادامه با اشاره به هفته وحدت و اتحاد شیعه و سنی گفت: دشمنان که تحمل ظهور انقلاب اسلامی را نداشته‌اند با ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی قصد داشتند مسلمانان را با هم درگیر کنند غافل از اینکه امام راحل همه دشمنان قسم خورده اسلام را با اعلام هفته وحدت منزوی کرد.

فرمانده سپاه ناحیه همدان ابراز داشت: دشمن اسلام و استکبار که تمام دغدغه‌اش اختلاف بین مسلمانان و بهره بردن است از این پیام امام(ره) لطمه خورد.

وی تصریح کرد: استکبار با به راه انداختن جنگ ایران و عراق، غائله گنبد و اختلاف بین قومیت‌ها راهی به جایی نبرده و باز هم می‌بینیم در عراق، سوریه و یمن جنگ‌های مذهبی به را می‌اندازد تا به اهداف شوم خود برسد.

برزگر تصریح کرد: اتحاد بین مسلمانان موجب سرافکندگی دشمن خواهد شد بنابراین با تقویت این اتحاد باید دشمنان را ناکام گذاشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار