خبرهای داغ:
مسئول پیگیری طرح محله اسلامی سپاه ناحیه شاهرود خبر داد:
مسئول پیگیری محله اسلامی سپاه ناحیه شاهرود گفت: همزمان با میلاد مسعود پیامبر اسلام و امام صادق (ع) و به همت شورای محله اسلامی شهرک شهید بهشتی، جشنواره "محله خود را می‌سازیم" در شاهرود آغاز شد.
کد خبر: ۸۹۵۸۸۴۸
|
۱۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰
مصطفی خانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با گرامیداشت هفته وحدت و میلاد مسعود پیامبر رحمت و امام صادق (ع) با اشاره به برگزاری جشنواره "محله خود را می‌سازیم" اظ‌ها کرد: این جشنواره به همت شورای محله اسلامی شهرک شهید بهشتی شاهرود، پایگاه مسلم ابن عقیل حوزه بسیج مساجد و محلات علی ابن ابیطالب (ع)، هیئت متوسلین به آقا علی ابن موسی الرضا (ع) و فرهنگی اجتماعی سپاه شاهرود برگزار شده است.
وی افزود: محور‌های این جشنواره عبارتند از: خدمات شهری، ترافیک شهری، خدمات اداری، فرهنگی اجتماعی، ورزش و جوانان، امنیت، اعتیاد، بانوان، کودک و نوجوان، محرومیت زدایی، بهداشت و درمان، خدمات آموزشی و فضای سبز و زیباسازی می‌باشد.
خانی خاطر نشان کرد: این جشنواره در دو گروه سنی کودک و نوجوان در قالب نقاشی و جوانان و بزرگسالان در قالب ارائه طرح، مقاله، عکاسی و مستند برگزار شده است.
مسئول پیگیری محله اسلامی سپاه ناحیه شاهرود با اشاره به مهلت ارسال آثار و مراسم اختتامیه گفت: مهلت ارسال آثار به جشنواره "محله خود را می‌سازیم" تا پنجشنبه ۱۲ بهمن ماه ۱۳۹۶ می‌باشد و اختتامیه و معرفی برگزیدگان جمعه ۲۰ بهمن ماه ۱۳۹۶ خواهد بود.
وی با اشاره به نحوه ارسال آثار افزود: علاقمندان شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره مستقر در مسجد مسلم ابن عقیل، پایگاه مقاومت بسیج مسلم (ع) و دفتر شورای محله اسلامی ارسال نمایند و یا بصورت حضوری روز‌های چهارشنبه بعد از نماز مغرب و عشاء در این مسجد حاضر شوند.
خانی با اشاره به تلفن پاسخگویی به سئوالات گفت: تلفن ۰۹۱۹۴۳۱۰۹۲۳ برادر حسین ربیعی آماده به پاسخگویی به سوالات علاقمندان به شرکت در این جشنواره می‌باشد.
وی با بیان اینکه از پنج طرح برتر تقدیر ویژه خواهد شد عنوان کرد: هدف از برگزاری این جشنواره ایجاد همکاری و همراهی صاحب نظران و اندیشمندان حوزه فرهنگ در راستای تقویت و ارتقاء محله‌های حاشیه‌ای شهر و توجه بیشتر به این محله‌ها و ارتقاء سطح فرهنگی و اجتماعی و علمی و اقتصادی این محله‌ها در پیشرفت و آبادانی شهری است.
لازم به ذکراست طرح محله‌های اسلامی چند سالی است که در شهرستان شاهرود و در دو محله اسلامی شهرک ولیعصر (عج) و شهید بهشتی اجرا شده و برکات فراوانی را نیز برای این دو محله محروم شاهرود به همراه داشته که مهمترین آن توجه مسئولین استانی و شهرستانی به این محلات و برطرف نمودن مشکلات و معضلات این محله‌ها می‌باشد که با برگزاری این جشنواره‌ها نیز می‌توان در ارتقاء فرهنگی و شناساندن نیاز‌ها و برطرف نمودن مشکلات این محله‌ها با حضور اصحاب فرهنگ و اندیشه کمک شایانی نمود.
 
آغاز جشنواره
ارسال نظرات
پر بیننده ها