خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه همدان:

منافع دشمنان در قبال جنگ افروزی بین مسلمانان است/ ضرورت اتحاد بین شیعه و سنی

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه منافع دشمنان در قبال جنگ افروزی بین مسلمانان است بر ضرورت اتحاد بین شیعه و سنی تأکید کرد.
کد خبر: ۸۹۵۸۸۲۱
|
۱۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۳

منافع دشمنان در قبال جنگ افروزی بین مسلمانان / ضرورت اتحاد بین شیعه و سنیحجت الاسلام محمود قربانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن تبریک هفته وحدت و میلاد پیامبر(ص) اظهار داشت: اعلام هفته وحدت از روشنفکری و دلسوزانه و اعجاز بزرگی بود که توسط امام خمینی(ره) رهبر کبیر انقلاب برای اتحاد بین شیعه و سنی بود.

وی افزد: این روشنفکری و دوراندیشی امام راحل در حالی بود که دشمنان می‌خواستند بین مسلمین تفرقه بیاندازند و از این طریق دشمنان را به جان هم بیاندازند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه همدان تصریح کرد: با این فکر امام(ره) تمام نقشه‌های دشمنان نقش بر آب شد و استکباری که خواب جنگ و خونریزی و سلطه‌گری را در سر می‌پروراند با این کلام امام(ره) برای همیشه شکست خورد.

وی افزود: مسلمانان اعم از شیعه و سنی نباید فریب دشمنان و مکر آنان را بخورند چراکه آنان هیچ‌گاه مصلحت و بزرگواری مسلمانان را نمی خواهند

وی با بیان اینکه منافع آنان در قبال جنگ افروزی بین مسلمانان است بر ضرورت اتحاد بین شیعه و سنی تأکید و عنوان کرد: مسلمانان هر قدر اتحاد داشته باشند دشمنان بیشتر شکست می خورند و به مقاصد خویش نمی رسند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات