خبرهای داغ:

صداوسیما و بسیج بر محور ولایت/ بیش از 90درصد برنامه های بسیج و سپاه فرهنگی است

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) با بیان اینکه مجموعه بسیج در همه اقشار و نقاط و شهرها نقاط ظرفیت بالایی دارد و برنامه های متعددی دارد گفت: حدود 92 درصد برنامه هایمان فرهنگی است حتی در برنامه های نظامی هم بخش عمده ی آن هم فرهنگی است .
کد خبر: ۸۹۵۸۷۶۵
|
۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی حجت الاسلام والمسلمین نوفرستی نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الرضا در دیدار با مدیرکل صداوسیمای استان، ضمن تبریک هفته وحدت ، ولادت پیامبراکرم و امام جعفر صادق با بیان اینکه حضرت امام راحل صداوسیما را از جهت تاثیرگذاری به مانند دانشگاه و شاید فراتر از آن در سطح جامعه دانستند گفت: خصوصا با پیشرفت و سرعت اطلاعات و ارتباطات نقش صدا وسیما در کشور در پیشبرد اهداف ناب اسلامی و انقلاب اسلامی بسیار موثر است.

نوفرستی با بیان اینکه هفته وحدت روشن است که اگر همه ما بر اساس آموزه های قران تسلیم خدا و تسلیم رسول خدا باشیم می توان به این امر دست یافت اذعان کرد: قطعا هر چه ما در ایمان جامعه و تقویت فرهنگ جامعه تلاش کنیم می توانیم در وحدت امت اسلامی توفیق داشته باشیم.

صداوسیما و بسیج بر محور ولایت/ بیش از 90درصد برنامه های بسیج و سپاه فرهنگی است

وی با بیان اینکه شاید امروز در راهپیمایی بسیار گسترده اربعین نمونه ای از این وحدت را ببینیم تصریح کرد: بر اساس تعبیر مقام معظم رهبری که فرمودند راهپیمایی اربعین معجزه ای بالاتر از انقلاب اسلامی ،تجلی جریان حق در یک رزمایش عظیم که نشانه ی وحدت است و همه آنهایی که حق طلب هستند در این راه هستند نشان داده می شود.

 در جریان سوریه اهل سنت ،شیعه و مسیحی و از کشورهای مختلف ایران، پاکستان، افغانستان ، خود سوریه و عراق در یک جا برای دفاع از حق فرماندهی می شوند و چیزی که باعث این وحدت می شود همان حق طلبی است.

وی در پایان بیان کرد: امیدواریم در این استانی که هفت سال پیوسته اولین استان از لحاظ معنوی است و مجموعه های اجرایی هم وضعیت خوبی که با محوریت آقای عبادی ایجاد شده دارند و ما می توانیم کارهای خوبی را در استان از لحاظ فرهنگی و دیگر وظایف که رسالت ماست انجام دهیم.

فرمانده سپاه خراسان جنوبی: 92 درصد برنامه هایمان فرهنگی است

سردار علی قاسمی فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) استان در این دیدار با بیان اینکه در استان خراسان جنوبی در همه بخش ها ظرفیت کار فراوان است گفت: نیروی انسانی  فنی در همه بخش ها وجود دارد و فقط نیاز به یک انسجام دارد و امیدوارم که با وجود شما بتوانیم به این انسجام برسیم.

سردار قاسمی با بیان اینکه مجموعه بسیج در همه اقشار و نقاط و شهرها نقاط ظرفیت بالایی دارد و برنامه های متعددی دارد اذعان کرد:  حدود 92 درصد برنامه هایمان فرهنگی است حتی در برنامه های نظامی هم بخش عمده ی آن هم فرهنگی است .

صداوسیما و بسیج بر محور ولایت/ بیش از 90درصد برنامه های بسیج و سپاه فرهنگی است

وی با این عنوان که در مجموعه بسیج و سپاه چه بسیج رسانه ، بسیج هنرمندان و روابط عمومی و فرهنگی اجتماعی سپاه ظرفیت خوبی وجود دارد هم نیروهای جوانی دارد و هم آماده همکاری از هر جهت می باشند اظهار کرد: دردوره های مدیران قبلی هم همکاری خوب بوده است ولی نتوانستیم از ظرفیت ها کامل بهره برداری کنیم.

وی در پایان با بیان اینکه امیدواریم با انسجامی که در استان ایجاد شده است بتوانیم یک هم افزایی فرهنگی داشته باشیم گفت: یکی از رخدادهای بسیار مهم کنگره ملی استان خراسان جنوبی است که از سال 94 به ما ابلاغ شده است و در سال97 باید برگزار کنیم کمیته های مختلف تشکیل شده و برنامه ها شروع به اجرا کرده است یک کارگروه عمده بر عهده صدا وسیما است که کارگروه مهمی است چون هم زمان بر است و هم اینکه غالب هنری اش تاثیر گذارتر است و امیدواریم که بتوانیم این کار را با همکاری یکدیگر به خوبی انجام دهیم. گروه تلویزیونی بسیج در صدا و سیما باید راه بیندازیم.

مدیر کل صدا و سیما خراسان جنوبی: حلقه وصل بین ما و شما بسیج است

آئینه دار مدیرکل صدا و سیما استان در این دیدار با بیان اینکه ما دو دستگاه بر روی اصول و اهداف هیچ اختلافی نخواهیم داشت گفت: چون فرمانده مان یک نفر است و باید ببینیم که ولی امرمان چه می گویند.

آئینه دار با این عنوان که من در دیدار نماینده ولی فقیه هم گفتم ما بیشتر باید با شما هماهنگ باشیم اذعان کرد: در سیاست ها و اهداف باید با نماینده مقام معظم رهبری هماهنگ شویم.

صداوسیما و بسیج بر محور ولایت/ بیش از 90درصد برنامه های بسیج و سپاه فرهنگی است

وی با اشاره به اینکه ما در خدمت تمام دوستان و دستگاهها و تشکلاتی که دلشان برای مردم می سوزد هستیم تصریح کرد: یکی از این تشکیلات سپاه و بسیج است و من هر چه دارم از بسیج است و از سال 60 در بسیج بودم و بزرگ شده ی بسیج هستم وهمیشه هم به این امر افتخار کرده ام.

مدیرکل صداوسیما استان با بیان اینکه امیدواریم که لیاقت بسیجی بودن را داشته باشیم عنوان کرد: از سالی که وارد صداسیما شدم اولین پستی که گرفتم مدیر گروه تلوزیونی بسیج صداوسیما بود؛ و  معتقدم وقتی برای شهدا کاری انجام می شود باید مطمئن باشیم که خود شهدا نظاره می کنند و خودشان کار را جلو می برند.

وی با بیان اینکه من در حال مرور پتانسیل های این استان بودم واقعا بحث متدین و ولایی بودن این مردم را به نکات شاخص این استان باید اضافه کرد بیان کرد: من در تحقیقاتی که داشتم این امور از سرمایه های این استان است حتی تحقیقی هم که انجام شده این امور را تایید می کند.

صداوسیما و بسیج بر محور ولایت/ بیش از 90درصد برنامه های بسیج و سپاه فرهنگی است

آیینه دار با اشاره به اینکه ما آماده ایم و حلقه وصل بین ما و شما بسیج است قطعا با شما هماهنگ هستیم هرچه می توانیم باید بسیج مرکز را تقویت کنیم. دیدگاه مردم این استان نسبت به بسیج و دین بی سابقه است.

وی با تاکید بر اینکه کارهایی که آورده ای برای مردم استان دارد باید دنبال کنیم و دنبال کارهای تبلیغاتی نرویم افزود: همانطور که در استانهای غربی قرارگاه رسانه ای داریم برای اردوهای جهادی در شرق کشور قرارگاه رسانه ای شویم.  همراه گروه های جهادی شویم که هیچ گروهی اقداماتش غیر رسانه ای انجام نشود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار