فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: برای برقراری امنیت مطلوب باید مردم با نیروی انتظامی تعامل داشته باشند.
کد خبر: ۸۹۵۸۷۶۱
|
۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان کرمان، سردار رضا بنی‌اسدی‌فر ظهر امروز در جمع مسؤولان و مردم کوهبنان اظهار داشت: باید بین مردم و نیروی انتظامی تعامل و ارتباط برای برقراری امنیت مطلوب باشد، اگرچه کوهبنان از لحاظ امنیت جایگاه بسیار خوبی دارد، البته مشاوره و همفکری با پلیس می‌تواند در کاهش آسیب‌های اجتماعی اثرگذار باشد.

وی تاکید کرد: طرح مراقبت همسایه از همسایه را پلیس کلید زده تا همسایه‌ها از احوال همدیگر باخبر باشند از طرفی سارقان نتوانند به راحتی سرقت کنند، البته هوشیاری مردم ناامنی را برای سارقان در پی دارد.

فرمانده انتظامی استان کرمان ادامه داد: همکاری مردم با حافظان امنیت ضروری است، زیرا در مسائل اجتماعی مردم نقش تعیین کننده دارند به گونه‌ای که با امر به معروف و نهی از منکر می‌توانند زمینه بسیاری از آسیب‌ها را کم کنند.

وی تصریح کرد: پلیس با افراد معدود به تنهایی قادر به انجام تمام امور نیست، همه باید بر اساس ظرفیت و توان به پلیس کمک کنند تا ضریب امنیت افرایش پیدا کند.

بنی‌اسدی ابراز داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 800 نفر در اثر تصادفات جاده‌ای در استان کرمان جان خود را از دست دادند، پس رعایت سرعت مناسب در رانندگی ضروری است.

فرمانده انتظامی کرمان خاطرنشان کرد: اعضای خانواده باید خود همیار پلیس باشند تا به سلامت به مقصد برسند در غیر این صورت با این روند موجود استان کرمان رتبه اول کشتارها را به خود اختصاص خواهد داد.
وی خاطرنشان کرد: باید از وجود خیران در بحث امنیت بهره برد، هر خانواده‌ای و هر اداره‌ای دوربین مدار بسته نصب کنند تا زمینه برای کاهش سرقت فراهم شود.
بنی‌اسدی گفت: همه باید به سرنوشت خود حساس باشید به ناهنجارهای اخلاقی عکس‌العمل نشان دهید و با تذکر لسانی موارد را یادآوری کنید که این خود بسیار ارزشمند است.

ارسال نظرات