بهزیستی بعنوان تنها متولی معلولین با ارائه خدمات تخصصی و تسهیلات اشتغال زایی سهم بسزایی در خودکفایی و اشتغال پایدار این قشر از جامعه را دارد.
کد خبر: ۸۹۵۸۷۲۰
|
۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس اداره بهزیستی شهرستان خدابنده در آیین افتتاح نمایشگاه دستاوردهای معلولین گفت: مهمترین رویکرد و رسالت بهزیستی ، ایجاد اشتغال و توانمندسازی معلولین ومددجویان است.

عصمت نصیری قیداری با بیان اینکه معرفی و نمایش محصولات تولیدی توسط معلولین فرصتی برای تغییر نگرش جامعه نسبت به آنهاست، افزود: افراد دارای معلولیت با توانمندی های منحصر به فرد خود مرزهای محدودیت را شکسته و الگویی برای افراد عادی جامعه شده اند.

وی اظهار داشت : بهزیستی بعنوان تنها متولی معلولین با ارائه خدمات تخصصی و تسهیلات اشتغال زایی سهم بسزایی در خودکفایی و اشتغال پایدار این قشر از جامعه را دارد.

این مقام مسئول تصریح کرد: در هشت ماهه نخست سال تعداد 80 نفر از معلولین و مددجویان این شهرستان از تسهیلات قرض الحسنه در قالب مشاغل خانگی و خود اشتغالی با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد و 150 میلیون ریال بهره مند گردیدند .

نصیری افزود: مناسب سازی مبلمان شهری و تسهیل دسترسی به منابع و امکانات جامعه در افزایش بهره وری و تولید محصولات با کیفیت و قابل عرضه بسیار موثر است.

وی گفت : این نمایشگاه به مناسبت گرامیداشت هفته جهانی افراد دارای معلولیت در راستای اطلاع رسانی و آگاه سازی مردم از فعالیت های بهزیستی دایر شده است.

گفتنی است، این نمایشگاه در طول هفته معلولین از ساعت 7:30 صبح لغایت 14 ظهر در محل اداره بهزیستی شهرستان خدابنده برای بازدید عموم دایر است.

ارسال نظرات