خبرهای داغ:
دوازدهمین یادواره شهدا و گردهمائی بسیجیان شرکت فولاد خوزستان باحضور جمعیتی بالغ بر ششصد تن از کارکنان و خانواده های شهدای گرانقدر فولاد، امروز آذرماه در تالار وحدت(شهیدامتی) برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۵۸۷۰۵
|
۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۲

در این مراسم محمدرضامدرس خیابانی مدیرعامل، عباس بابازاده معاونت منابع انسانی و اموراجتماعی، سردار خسرو عروج(مشاور فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی)، محمدرضاحجازی جانشین ناحیه مقاومت امام علی(ع)، اعضای هیئت مدیره شرکت فولاد و جمعی دیگر از مسئولین حضورداشتند.
قرائت آیات نورانی از کلام ا… مجید توسط قاری و همکارفرهادطلائی، مداحی همکارمان علی نیسی در مدح حضرت ولی عصر(عج) و شهداء، سخنرانی سردار عروج از بخش های این برنامه بود.
اهداء لوح یادبود به تنی چند از خانواده محترم شهدای فولاد و همکاران جانباز شاغل در شرکت بخش پایانی این محفل بود.به = سردار سرتیپ پاسدار محمدحسین سپهر روز دوشنبه در دوازدهمین آئین بزرگداشت یاد و خاطره ۵۵شهید شرکت فولاد خوزستان و گردهمایی بزرگ بسیجیان در مجتمع فرهنگی این شرکت در اهواز افزود: سردار سلیمانی سرباز ولایت و قهرمان مبارزه با استکبار جهانی است و گوش به فرمان ولایت است و بدون اذن مقام ولایت هیچ کاری انجام نمی دهد.
وی افزود: به اعتراف رئیس سازمان اطلاعات مرکزی امریکا ، وی از سردار سلیمانی خواسته است به نیروهای امریکا در سوریه حمله نکند ولی با بی اعتنایی به نامه رو به رو شده ، در اصل باید گفت سردار سلیمانی این مقام ارشد سازمان جاسوسی امریکا را تحقیر کرد.
وی با تجلیل از نقش بی بدیل سردار سلیمانی در ریشه کنی فتنه داعش و سرکوب این سازمان جهنمی و جنایتکار بیان کرد: اگر این ایستادگی و جهاد فی سبیل الله نبود غلبه بر این شجره خبیثه ملعونه ممکن نبود.
سردار سپهر گفت: دشمن (امریکا) به این نتیجه رسیده است که جنگ رو در رو با جمهوری اسلامی ایران منجر به شکستش می شود از این رو به فشارهای اقتصادی ، تحریم و نفوذ فرهنگی رو آورده است.

*خون شهدا امنیت را به ارمغان آورد
جانشین هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تجلیل از فداکاری های شهدای مدافع حرم و هشت سال دفاع مقدس گفت:خون شهدا برای نظام اسلامی و ملت های مسلمان منطقه امنیت به ارمغان آورده است و این دست آورد بسیار بزرگی است.
سردار سپهر افزود:اگر شهدای عزیز مدافع حرم نبودند گروه تکفیری وهابی داعش بر بخش بزرگی از کشورهای خاورمیانه مسلط می شد و برای جمهوری اسلامی ایران مزاحمت های زیادی ایجاد می کرد.
وی اضافه کرد:اگر شهدای مدافع حرم وارد صحنه مبارزه نمی شدند و دست روی دست می گذاشتیم اثری از حرم های اهل بیت در عراق و سوریه نبود.
جانشین هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه با بیان اینکه امنیت پیش نیاز توسعه و هرگونه پیشرفتی است افزود: تامین امنیت در نحوه گفتمان دیپلماسی خارجی ما اثرگذار است و هم اکنون جمهوری اسلامی ایران از موضع قدرت و اقتدار با دنیای استکبار برخورد می کند و این دستاورد کمی نیست.
سردار سپهر با اشاره به اینکه شهدای عزیز ما با مقاومت و ایستادگی خود امنیت را به مردم عراق و سوریه اعم شیعه و سنی و دیگر مذاهب تقدیم کردند و آنان را از یوغ داعش نجات دادند افزود: دشمن تلاش داشت با ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی ، در اراده آنان خلل ایجاد کند ولی همه دیدند که شیعه و سنی در یک سنگر جنگندید و دشمن را به زانو درآوردند.
وی با بیان اینکه بسیاری از شهدای مدافع حرم در مناطقی به شهادت رسیدند که ساکنان آن از مذاهب مختلف و غیرشیعه بودند ، افزود:شهدای مدافع حرم با خون خود نهال وحدت و یگانگی در کشورهای منطقه را غرس و نقشه های دشمن را نقش برآب کردند.
جانشین هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با استناد به اعترافات مقام های امریکایی مبنی بر افول قدرت هژمونی و افزایش نفرت عمومی از امریکا و قدرت روزافزون جمهوری اسلامی ایران
در منطقه و جهان بیان کرد: ایستادگی و مقاومت در برابر نقشه ها و توطئه های خطرناک جبهه استکبار موازنه و معادلات نظام سلطه را به هم زده و آنان را با ناکامی مطلق مواجه کرده است.
وی در بخش پایانی سخنان خود با تجلیل از شهدا و خانواده های آنان ، برپایی چنین یادواره هایی را ، تعظیم شعائر الهی توصیف کرد و افزود: ما و نظام اسلامی مدیون شهدا و خانواده های مقاوم شهدا است.
مدیحه سرایی صادق آهنگران و اهدا لوح سپاس به تعدادی از خانواده های مدافع حرم و هشت سال دفاع مقدس از دیگر بخش های دوازدهمین بزرگداشت یاد و خاطره ۵۵ شهید شرکت فولاد خوزستان و گردهمایی بزرگ بسیجیان بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها