مراسم تشییع پیکر مطهر شهید مدافع حرم نوید صفری که در نبرد با تروریست های تکفیری در استان دیرالزور به شهادت رسید با حضور مردم قدرشناس منطقه ۴ تهران، مسئولین و بسیجیان ناحیه کربلا و همچنین فرماندار و فرمانده سپاه رودبار برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۵۸۴۹۸
|
۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ؛ مراسم تشییع پیکر مطهر "شهید مدافع حرم نوید صفری" که در نبرد با تروریست های تکفیری در استان دیرالزور به شهادت رسیده با حضور با شکوه مردم قدرشناس منطقه ۴ تهران، مسئولین و بسیجیان ناحیه کربلا و همچنین فرماندار و فرمانده سپاه رودبار با شعار  "مرگ بر آمریکا" و آتش کشیدن پرچم آمریکا از مقابل مسجد سیدالساجدین واقع در خیابان استخر تا میدان پروین تهرانپارس برگزار شد.

"شهید نوید صفری" یکی از مستشاران زبده نظامی ایران در سوریه بود که بعد از مدت ها حضور مجاهدانه و مستشاری در مناطق مختلف سوریه برای دفاع از حریم اهل بیت علیهم السلام ۵ شهریور ماه امسال در عملیات آزادسازی شهر البوکمال در استان دیرالزور سوریه به اسارت داعش درآمد و سپس توسط داعش همچون سرور و سالار شهیدان اباعبدا...الحسین(ع)، مظلومانه به شهادت رسیده و سر از پیکرش جدا شده است. 

"نوید صفری" متولد 16 تیرماه 1365 بود. او از دوستان و همرزمان نزدیک شهید سعید علیزاده و شهید رسول خلیلی بود که به تازگی ازدواج کرده و به‌ صورت داوطلبانه به جبهه‌های نبرد سوریه اعزام شده بود. این شهید والامقام برادرزاده شهید منوچهر صفری از شهدای جنگ تحمیلی شهرستان رودبار است که در نهایت در 18 آبان ماه سال 96 در صحرای المیادین در استان دیرالزور سوریه در سن 31 سالگی به فیض شهادت نائل آمد. پیکر مطهر او چندی بعد طی عملیات تفحص کشف و به کشور بازگشت.

"شهید صفری" وصیت کرده است که پیکر مطهرش را در حرم امام رضا علیهم السلام طواف داده و در جوار شهید مدافع حرم  رسول خلیلی با لباس پاسداری به خاک بسپارند.

 

 

ارسال نظرات