خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) گفت: پیامبر اسلام، الگویی کامل برای تمام ادوار زندگی انسان هستند.
کد خبر: ۸۹۵۸۴۷۸
|
۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام علی معبودی نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الأمر(عج) قزوین، در جمع کارکنان دامپزشکی استان قزوین با تبریک ولادت پیامبر اکرم(ص) در توصیف فضایل پیامبر اسلام اظهار کرد: پیامبر اسلام (ص) کانون و سرچشمه محبت بودند و ما در مقابل شخصیتی قرار گرفته ایم که به تعبیر خداوند رحمت للعالمین است.
وی ادامه داد: لذا خداوند می فرماید یکی از کسانی که بر اعمال شما شاهد است و رفتار و کردار شما را می بیند پیامبر است.
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر (عج) ادامه داد: خداوند می فرماید اگر می خواهید در زندگی برای خود الگو داشته باشید، پیامبر اسلام را به عنوان الگو قرار دهید زیرا ایشان برای شما بهترین الگو در همه زمینه ها است.
معبودی ادامه داد: پیامبر در برخورد با عامه مردم متواضع و فروتن بودند و همیشه در سلام دادن به دیگران پیش دستی میکردند و همیشه با فقیران و محرومان هم نشینی میکرد و علاقه زیادی به این کار داشت،ایشان بسیار ساده زندگی میکرد و با زندگی اشرافی مخالف بود و به شدت اهل تفکر بود و همیشه بخشی از اوقات خود را صرف فکر کردن درمورد موضوعات مختلف میکرد.
وی در بخش پایانی سخنان خود اذعان کرد: ایشان از بت های سنگی و چوبی که مردم آنها رامورد پرستش قرارمیدادند به شدت بیزار بود و با تکبر و تبعیض در کارها مخالف بود لذا ما باید با الگو قراردادن پیامبر در زندگی خود، سعی کنیم مانند ایشان رفتار کنیم تا بتوانیم زندگی خوبی داشته باشیم.
1004/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها